آخرین اخبار

2. ارديبهشت 1401 - 14:24   |   کد مطلب: 42018
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با اشاره به سالروز تأسیس سپاه و نقش آفرینی این نهاد در زمینه های مختلف گفت: سپاه در دوران سازندگی، سیل و زلزله، کرونا با به کارگیری بسیج نقش مهم و بزرگی داشته که باید قدردان این نهاد و نیروهای ارزشی آنها باشیم.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته 2 اردیبهشت این شهر، با اشاره به احادیثی از ائمه اطهار(ع)، بردباری، امانتداری، راستگویی، وفای به عهد، داشتن حسن خلق را از نشانه‌های انسانهای باتقوا برشمرد.

 

وی با اشاره به فرصت ماه مبارک رمضان و بهره‌گیری از شبهای قدر، گفت: قدر؛ شب نزول قرآن، تقدیر و بخشودن گناهان است و نباید این فرصت از دست بدهیم.

 

امام جمعه اسدآباد با تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع)، گفت: باید عشق و ارادت خود را به مولای متقیان با برپایی مراسمات عزا، سینه زنی، نوحه سرایی و توسل به او نشان داد.

 

وی به ویژگی‌ها و آثار و برکات وجودی حضرت علی(ع) پرداخت و تصریح کرد: در روز شهادت این امام همام مراسم و دسته عزاداری از مقابل دفتر امام جمعه برگزار و در مسجد جامع برگزار خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد با اشاره به سالروز تأسیس سپاه و نقش آفرینی این نهاد در زمینه های مختلف گفت: سپاه در دوران سازندگی، سیل و زلزله، کرونا با به کارگیری بسیج نقش مهم و بزرگی داشته که باید قدردان این نهاد و نیروهای ارزشی آنها باشیم.

 

وی با سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس، گفت: باید این رخداد برای نسل جون و نوجوان بازگویی شود که چطور پروردگار طوفان شنی را بر آمریکا و دشمن فرود آورد تا گزندی به ایران و ملت نرسد.

 

امام جمعه اسدآباد با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان با عنوان روز قدس بر برپایی راهپیمایی تأکید کرد و گفت: در ای روز همزمان با سراسر کشو در حمایت از فلسطینیان و اولین قبله‌گاه مسلمانان جنایات استکبار و صهیونیسم را محکوم خواهیم کرد.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal