آخرین اخبار

15. مهر 1401 - 14:41   |   کد مطلب: 43364
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد بااشاره به روز روستا، خطاب به استاندار همدان, گفت: متٱسفانه روستای چنارسفلی مورد بی توجهی و بی مهری قرار گرفته و تاکنون نه نمایندگان ادوار مجلس و نه دولتهای مختلف در این روستا کار خاصی در بعد ورزشی، آبادانی، رفاهی انجام نداده‌اند، این در حالی است که این روستا بزرگترین روستای شهرستان به لحاظ جمعیتی و وسعت است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ۱۵ مهر شهر اسدآباد، نمازگزاران و مؤمنان را به  رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان توصیه کرد و بااشاره به هفته انتظامی، گفت: دستاورد و خروجی کار نیروهای انتظامی امنیت است و با وجود این نیروها امنیت در سطح کشور و جامعه اسلامی برقرار است.

 

وی گفت: حراست از مرزها کار بزرگ نیروی انتظامی است که کمتر به آن پرداخته شده است و حتی یک وجب از خاک به دشمن داده نشده است.

 

امام جمعه اسدآباد مبارزه با مواد مخدر، قاچاق کالا، تأمین امنیت ناموس و جان و مال مردم را از وظایف نیروی انتظامی دانست و افزود:  نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی کارآمد در قلب مردم است و در خاموشی فتنه ها همیشه پای کار بوده و در مقابل آشوب آشوبگران و فتنه فتنه گران قوی ایستاده است.

 

وی با تبریک هفته دامپزشکی از تلاش زحمات دامپزشکان در امر واکسیناسیون دامها قدردانی کرد.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد بااشاره به روز روستا، خطاب به استاندار همدان, گفت: متٱسفانه روستای چنارسفلی مورد بی توجهی و بی مهری قرار گرفته و تاکنون نه نمایندگان ادوار مجلس و نه دولتهای مختلف در این روستا کار خاصی در بعد ورزشی، آبادانی، رفاهی انجام نداده‌اند، این در حالی است که این روستا بزرگترین روستای شهرستان به لحاظ جمعیتی و وسعت است.

 

وی بااشاره به آغاز هفته وحدت در ۱۷ مهر، گفت: نباید شیطنت های دشمنان در تجزیه طلبی، قومی گرایی ، اختلافات بین قومیتهای ایرانی بیندازد، همه ما چه شیعه و چه سنی به اعتقادات هم احترام بگذاریم و افتخار کنیم که ایرانی هستیم.

 

امام جمعه اسدآباد بر توجه به فرمایشات شجاعانه و پر مغز و وحدت آفرین و شفاف رهبر انقلاب در جمع نیروهای مسلح تأکید کرد و  گفت: آنجا که دشمن میگفت رهبر بدلش است، ایشان در جمع نیروهای مسلح با پاهای پیاده حاضر شدند و نشان دادند که دشمنان ما احمق‌اند.

 

وی با اشاره به فرمایش رهبری در خصوص درگذشت مهسا امینی و رشادت پلیس ، گفت: ایشان با درایت ، شفاف سازی و بصیرت افزایی موضوعات را بیان کردند و فتنه را زیر آمریکا قلمداد کردند. و این حق گویی ایشان را تنها در وجود امیر المؤمنین می‌بینیم.

 

امام جمعه اسدآباد تأکید کرد: تا زمانی که ما پای اعتقادات ایستاده‌ایم، دشمن در فتنه گری و آشوب گری هیچ غلطی نتوانست، کرد.

 

وی با لبیک به رهبر انقلاب، حاضران نمازگزار را به شعار «ای رهبر آزاده آماده.ایم آماده» تشویق کرد و نمازگزاران هم این شعار را داده و محکوم کردند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal