آخرین اخبار

15. مرداد 1401 - 11:24   |   کد مطلب: 42955
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد کار آمران به معروف را ارزشمند و یک هنر دانست و گفت: اینکه یک آمر چگونه برای ترویج یک فرهنگ و معروف ورود کند و متذکر شود، یک هنر است که از پس هرکسی بر نیاید. هرچه اخلاص کار آمران به معروف بیشتر و ظرفیت و تحملشان بالا و یک رو با خدا باشند، قطعا کار اثربخش‌تر است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد هم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران در عرصه جبهه و جهاد، ایثارگرانه رشادت و فداکاری رزمندگان را به قلم و تصویر کشاندند تا امروز این میراث دفاع در بعد فرهنگی و تربیتی به فراموشی سپرده نشود.

وی ما به عنوان انسانهای مسلمان وظایف خطیری بر عهده داریم که امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین انهاست، افزود: یک روز دشمن بر مسئله روحانیت، یک روز پاسدار و یکم روز هم بر مسئله حجاب ورود می‌کند که هر جا دیدید دشمن بر موضوعی عصبانی است، بدانید آنجا اثرگذار بوده است.

 

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه دشمنان داعیه دفاع از حقوق بشر را سر می‌دهند  در حالی بیشترین جنایات را در حق زنان داشتند، تصریح کرد: کار شما آمران به معروف ارزشمند است و اینکه یک آمر چگونه برای ترویج یک فرهنگ و معروف ورود کند و متذکر شود، یک هنر است که از پس هرکسی بر نیاید.

وی تأکید کرد: هرچه اخلاص کار آمران به معروف بیشتر و ظرفیت و تحملشان بالا و یک رو با خدا باشند، قطعا کار اثربخش‌تر است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal