آخرین اخبار

16. ارديبهشت 1401 - 20:02   |   کد مطلب: 42139
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با اشاره به اینکه گرانی برای قشر متوسط و ضعیف جامعه ما مرگ بار است، کمر کارگر را خم می کند، مسئولان قوای نظام باید دست در دست یکدیگر هم جلوی احتکار را بگیرند و هم بازار را مدیریت کنند، خطاب به مردم هم گفت: مردم هوشیار باشید، ۴۳سال است که پای علم انقلاب و ولایت صبورانه تحمل و مجاهدت کردید، گرانی یک ماکارانی سبب نشود، یک عده ترسو و فرصت طلب و منافق که در سوراخ موش بودند، به شما چراغ سبز نشان دهند و شمارا اغفال کنند، صدمات و خسارتی به بیت المال و انقلاب بزنند، باید همه هوشیارانه عمل کنند و بهانه دست دشمن ندهیم.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ۱۶ اردیبهشت با تأکید بر رعایت تقوای الهی گفت: داشتن تقوا و خالص بودن اعمال از ویژگی‌های انسانهای باایمان و مؤمن است و ماه رمضان ماه بزرگی از سفره تقوا است که بعداز آن اخلاص آن را نگه می دارد، اگر انسان دچار فخرفروشی و ریا در عبادت شود،از بین برنده تقواست.

 

وی بااشاره به گرامیداشت یاد شهید استاد مطهری و بزرگداشت هفته مقام معلم، گفت: امام راحل از استاد مطهری به عنوان فرزند عزیز خود یاد کرد و فرمود که اتو پشتوانه محکم برای حوزه های دینی و علمی و خدمتگزاری سودمند برای ملات و کشور بود. او یکی از شاگردان خوب امام ره و خدمتگزاران جامعه اسلامی بود.

 

امام جمعه اسدآباد بااشاره بله جایگاه رفیع معلمان آن را شغل انبیا خواند و گفت: کار معلم انسان سازی و تربیت اسلامی در انسان است، حق بزرگی گردان جامعه ، مسئولان و مردم و خانواده ها دارد و باید قدرشناس آنان باشیم.

 

وی تصریح کرد: معلمان انسانهای شایسته ای هستید که توقعاتی از آنان می رود، امام در صحیفه سجادیه فرمود: مسئول تمام انسانهای که باید انسان تربیت شوند و جوانانی که زیر دست آنان تربیت شوند، معلم است، بنابراین مسئولیت سنگینتی بر عهده آنان است.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد گفت: خدا نکند معلم از لحاظ اعتقادی، عقیدتی، سیاسی، تربیتی خود دچار مشکل باشد، نمیتواند مؤثر واقع شود. و افراد به انحراف کشیده می شوند.

 

وی از مسئولان خواست در رفع موانع و مشکلات زندگی و معیشتی معلمان و طرح رتبه بندی آنان قدم بردارند تا دغدغه جز تعلیم و تربیت نداشته باشند.

 

امام جمعه اسدآباد با اشاره به افزایش گرانی های اخیر، خطاب به مسئولان کشور و شهرستان ، مسئولان دولت و نمایندگان مجلس ، گفت: انتظار داریم که این امید که در دل مردم زنده شده را به ناامید تبدیل نکنید، گرانی برای قشر متوسط و ضعیف جامعه ما مرگ بار است، کمر کارگر را خم می کند، مسئولان قوای نظام دست به دست هم دهید هم احتکار را بگیرید و هم بازار را مدیریت کنید. ما مردم اعتقاد و اعتماد و امید به دولتمردان و رئیس جمهور داریم و ان شالله روزهای خوبی در انتظار است.

 

وی خطاب به مردم هم گفت: مردم هوشیار باشید، ۴۳سال است که پای علم انقلاب و ولایت صبورانه تحمل و مجاهدت کردید، گرانی یک ماکارانی سبب نشود، یک عده ترسو و فرصت طلب و منافق که در سوراخ موش بودند، به شما چراغ سبز نشان دهند و شمارا اغفال کنند، صدمات و خسارتی به بیت المال و انقلاب بزنند، باید همه هوشیارانه عمل کنند و بهانه دست دشمن ندهیم.

 

امام جمعه اسدآباد از حضور باشکوه مردم و مسئولان در راهپیمایی روز قدس و نماز عیدفطر قدردانی کرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal