آخرین اخبار

28. مرداد 1401 - 15:00   |   کد مطلب: 43052
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با انتقاد از عدم مدیریت آب و قطعی بیش از حد آن در شهرستان گفت: چرا مسئولان به مسئله آب بی توجه‌اند، چرا آب مدیریت نمی‌شود، چرا دهها چاه اب در روستاهای مجاور بی رحمانه برای ابیاری محصولاتی پر اب بر هدر می رود، جان و حال مردم مهم است یا کشت یونجه پرآب‌بر! چقدر این مسئله توجیه کنیم، چقدر کوتاه بیاییم!

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته ۲۸ مرداد با تأکید نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و عمل به خوبی ها و دوری از محرمات توصیه کرد و گفت: گناهان و معصیت ازمواردی که انسان را به هلاکت می‌رساند.

 

وی با تسلیت ایام دهه دوم محرم و قبولی عزاداریها، گفت: ۷۰ سال قبل امریکاییها دز سرنوشت جوامع و مدیریت کشورها مخصوصا کشور ابران دخالت داشته است و این حضور و دخالت انان غیر قانونی و نسانه مستکبر بودن آنان دارد.

 

امام جمعه اسدآباد گفت: آنچه امروز دشمنان اسلام و انقلاب و ایران را عصبانی کرده، برای این است که دست انان از دخالت در امور ادارای و حکومت‌داری کشور و بهره‌برداری از متابع و معادن آن قطع و کوتاه شده است.

 

وی بااشاره به روز مساجد، و تقدیر از فعالیت هیأت امنای مساجد وخیرین در بنای آنها، گفت: مسجد سنگر است و باید این سنگرها با نوآوری و تنوع در اجرای برنامه‌ها حفظ و رونق داشته باشد و این هنر یک امام جماعت و هیأت امنای آن است.

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد بااشاره به ویژگی‌های امام سجاد ع، گفت: ایشان به اقای سجده کنندگان شناخته شده و باید رفتار ایشان را الگوی خود قرار دهیم، و داشتن تعهد و ایمان داری، اعتقادات را سجده شکر به جا آوریم.  

 

وی بااشاره به سالروز بزرگداشت ابوعلی سینا و  نامگذاری این روز با عنوان روز پزشک، گفت: پرشکان در دوران کرونا برای سلامتی مردم سنگ تمام گذاشتند و در این راستا از زحمات همه پزشکان تقدیر و یاد و خاطره شهدای پزشک به خصوص شهدای مدافعان سلامت را گرامی می‌داریم.

 

امام جمعه اسدآباد با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهدای دولت ، تصریح کرد:  هفته دولت فرصتی است که باید غنیمت شمرد و امیدواریم با بهانه این هفته شهرستان اسدآباد هم پذیرای مسئولین و مدیران باشد که گره از مشکلات مردم باز کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان همدان متأسفانه شهرستان اسدآباد جز شهرستان‌هایی است که کمترین بهره‌ها را در بحث بودجه و اعتبارات برده است، امیدواریم در هفته دولت با آمدن وزرا و استاندار بهره بیشتری را ببریم.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد بااشاره به جهاد تبیین حضرت امام سجاد ع، گفت: فعالیت تبیین باید جهادگونه باشد، یعنی بالاتر از استراحت و استمرار داشته باشد، اهم و مهم کند، در میدان باشد، از آبرو مایه بگذارد.

 

وی گفت: ولایت مهمترین اصل در جامعه امروز است، اگر کسی در بحث تبیین گام بردارد اما ولایی نباشد، نمی‌تواند از ولایت دفاع کند و اثرگذار نخواهد بود.

 

امام جمعه اسدآباد افزود:  فرد تبیین کننده باید بعداز شناسایی نیازها و اهم و مهم کردن، با زبانی رسا، دقیق ، بلاغت موضوع را مطرح کند. باید در جهاد تبیین موقعیت شناسی داشته باشیم.

 

وی تأکید کرد: اگر قرار است کسی در این شهرستان جهاد تبیین داشته باشد نباید غلط‌های سیاسی  و جناحی را وارد کند، برای خدا کار کن  و حق بگو و چقدر مشکل در این شهر است.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد با انتقاد عدم مدیریت آب و قطعی بیش از حد آن در شهرستان افزود: چرا مسئولان به مسئله آب بی توجه‌اند، چرا آب مدیریت نمی‌شود، چرا دهها چاه اب در روستاهای مجاور بی رحمانه برای ابیاری محصولاتی پر اب بر هدر می رود، جان و حال مردم مهم است یا کشت یونجه پرآب‌بر! چقدر این مسئله توجیه کنیم، چقدر کوتاه بیاییم!

 

وی ادامه داد: چرا باید شهرک مسکن مهر چندین روز اب نداشته باشد و مردم گرفتار باشند، چرا مدذیریت نمی کنید! ما چه دفاع و حمایتی از شما کنیم، هرکسی هم در هر لباس شغل و جایگاه و منصبی چه در کشور و استان و چه در شهرستان قرار دارد، به داد مردم نمی رسد، خائن است.

 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal