آخرین اخبار

19. آبان 1401 - 10:59   |   کد مطلب: 43613
شهر اسدآباد با وجود پارکی در روبروی ساختمان شهرداری و عبور مسافران و مردم و نیاز به سرویس بهداشتی آن هنوز درب این سرویس بسته است.

به گزارش آوای سیدجمال مسافرند و نیازشان به سرویس! ماشین‌شان را در کنار پارکی که در روبروی ساختمان شهرداری است، پارک می‌کنند، بالاخره تصورشان این است که قطعا" چنین پارکی که جلوی این ساختمان باشد، حتما سرویس دارد! غافل از آنکه...

 

کودکشان از ماشین خارج می‌شود و به طرف پارک می رود تا از سرویس استفاده کند، اما سرویسی در کار نیست! البته این پارک سرویس دارد اما گشوده نیست! و این یعنی یک ضعف بزرگ برای مسئولان بی‌دغدغه این شهر! براستی متولیان امر پارک و شهرداری و اعضای شورا و دیگر مسئولان این مشکل را می بینند!؟

 

این مسافران از ما که درحال عبور از آن نقطه شهر هستیم، می پرسند: ببخشید اینجا سرویس بهداشتی کجا هست؟

 

ما هم که چندی پیش همین مطالبه مان از اعضای شورا و شهردار بود، سری جنباندیم و گفتیم: ببخشید در این شهر سرویس پیدا نمی‌کنید! مگر آنکه میدان اولی را رد کنید و به میدان دوم نرسیده همجواری مسجد جامع یک سرویس بهداشتی دارد، (در دل گفتم اگر آن هم باز باشد)

 

و اما سری به پارک شهید رجایی در روبروی ساختمان بزرگ شهرداری اسدآباد زدیم، بله سرویس وجود دارد اما درب‌هایش بسته است، بماند که در این پارک آبخوری نیست و به لحاظ چمن هم وضعیت مناسبی ندارد!

 

پیش از این خبرنگار ما وضعیت این پارک و مشکلات آن از جمله بسته بودن سرویس بهداشتی را با توجه به نیاز مردم گوشزد و مطالبه کرده بود که گویا هنوز گوش شنوایی برای حل این مشکلات نیست.

 

جالب تر ان است که این شهر در مسیر عبوری مسافران است و نیاز آن ضروری است،  بنابراین اگرچه با وجود قرار گرفتن این پارک در روبروی ساختمان متولیان پارک در روبروی آن وظیفه و مسئولیت آنان را دوچندان می کند.
  انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal