آخرین اخبار

22. آبان 1401 - 13:29   |   کد مطلب: 43634
صادق خزل‌پور با اشاره به تنها مصوبه اولین سفر رئیس جمهور برای دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی، گفت: برای این مصوبه ۱۵ میلیارد تومان اختصاص یافته بود که از ین میزان اکنون یک میلیارد تومان آن پرداخت شده است،البته آسفالت محوطه دانشگاه با دو میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه انجام شده است و درواقع یکی میلیارد تومان بدهکار شده ایم.

به گزارش آوای سیدجمال، در ادامه پیگیری‌های رسانه ای ما در خصوص مصوبات اولین سفر رئیس جمهور به استان همدان و دستاوردهای این سفر برای شهرستان اسدآباد در ششم مردادماه، خبرنگار ما پیگیر تنها مصوبه دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی در این سفر و اجرایی شدن آن شده است.

اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل و دیوارکشی و محوطه‌سازی دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی توسط سازمان برنامه و بودجه  کشور تا خرداد ماه سال ۱۴۰۲ تنها مصوبه دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی در اولین سفر رئیس جمهور به استان همدان بوده است.  

 

 صادق خزل‌پور، سرپرست دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه مصوبه سفر ریاست جمهوری برای این دانشگاه اختصاص 15 میلیارد تومان برای محوطه سازی، آسفالت و دیوارکشی دانشگاه بوده، اظهار کرد: این مصوبه با اجرای آسفالت محوطه شروع شده است که در این زمینه ما 2 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه کرده ایم، البته از این میزان فعلا میلیارد و 200 میلیون محقق شده و درواقع یک میلیارد بدهکار شدیم.

خوابگاه دانشجویی دانشگاه سیدجمال نه اعتبار دارد نه تخصیص!/52 میلیارد برآورد ساخت ان شده
وی با اشاره به اینکه خوابگاه دانشجویی دانشگاه سیدجمال که کلنگ آن بر زمین شده است، هنوز  تخصیص آن صفر است، افزود: البته نه تنها تخصیص این پروژه صفر است بلکه اعتباری برای آن در زمان کلنگ زنی در نظر گرفته نشده است.

 

سرپرست دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی با بیان اینکه مشخص نیست که با چه تفکر کلنگ این پروژه را به زمین زده شده، گفت: شاید تصور این بوده که بتوانند در سفر ریاست جمهوری برای آن اعتباری بگیرند که نتوانستند مصوبه برای آن بگیرند. البته برآورد برای ساخت این ساختمان خوابگاهی 52 میلیارد تومان است که اعتبار و تخصیص آن صفر است.

 

ایجاد رشته جدید در دانشگاه سیدجمال منوط به جذب هیأت علمی است!/احتمال اینکه ایجاد رشته به 402 هم برسد، کم است
وی با بیان اینکه در حال حاضر کلاسهای دانشگاهی برقرار است، گفت: در سفرهای آقای زلفی گل اضافه چند رشته دانشگاهی مصوب شده که البته این رشته‌ها برای سالجاری پیش بینی نشده و حتی برای اینکه به سال 1402 هم برسد، خیلی کم است، چراکه شرایط ایجاد رشته متفاوت از گذشته شده است و یکی از شرایط آن داشتن هیأت علمی قبل از ایجاد رشته است، فراخوان هیأت علمی را امسال بدهیم و سال بعد هیأت علمی جذب شود و دو سال دیگر رشته ها اضافه خواهند شد.
 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal