آخرین اخبار

12. مهر 1394 - 12:09   |   کد مطلب: 28871

به گزارش آوای سیدجمال، به مناسبت عید بزرگ غدیر همایشی با عنوان همایش ولایت و امامت با حضور حجت الاسلام محمدحسین صابری اراکی خطیب توانمند کشوری در مسجد جامع شه اسدآباد برگزار شد.

در این همایش که امام جمعه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، جمعی از اقشار مختلف مردم حضور داشتند، مدرس حوزه و دانشگاه با پرداختن به  واقعه غدیر خم، اظهار داشت: بای برای شناساندن این واقعه همه خادمان ولایت اعم از روحانیون، طلاب، هیئتهای مذهبی و مداحان به ان بپردازند.

حجت‌الاسلام محمدحسین صابری‌اراکی با تأکید بر الگوگیری از فضائل خلاقی حضرت علی (ع)، تصریح کرد: سبک زندگی که حضرت علی (ع) در پیش گرفته بود یک زندگی ساده ای بود که عدالت در ان موج میزد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین شاخصه جامعه علوی عدالت است، گفت: باید با نهادینه کردن زندگی حضرت علی(ع) موجب کاهش مشکلات در جامعه شویم.

مدرس حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: مهم‌ترین ابزار در مقابل هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان و جنگ نرم ایجاد یک شبکه تبلیغ است که در قالب روحانیت، هیتهای مذهبی، مداحان و مردم میباشد.

وی با بیان اینکه ‌اسلام با زيارت جامعه كبيره  اسلام ناب محمدي است، اذعان داشت: اسلامي كه دشمنان به خاطر آن دوستدارمان باشند و ما را تحريم نكنند به فرموده امام (ره) همان اسلام امريكايي است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal