آخرین اخبار

24. آبان 1394 - 11:38   |   کد مطلب: 29348
شهردار اسدآباد از تشکیل کمیته مدیریت بحران در مدیریت بحران در شهرداری اسدآباد خبر داد و گفت: در این کمیته تمام تمهیدات برای بروز هرگونه حوادث احتمالی در فصل سرما اندیشیده شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، حمزه عبدکوند در گفت‌وگو با خبرنگار ما، از تشکیل کمیته مدیریت بحران در شهرداری اسدآباد خبر داد و اظهار داشت: این مدیریت برای مقابله با حوادث احتمالی فصل سرما در این ارگان تشکیل شده است.

 

وی گفت: تشکیل کمیته مدیریت بحران، تجهیز ماشین آلات، لایروبی کانال‌های آلوده و دپوی نمک و ماسه  از برجسته ترین اقدامات شهرداری برای مواقع بحرانی فصل زمستان است.

 

وی افزود: فعال‌تر شدن بخش موتوری شهرداری نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای فصل سرما است.

 

شهردار اسدآباد درباره جاری شدن آب در خیابان‌های شهر پس از بارش‌های اخیر نیز گفت: کانال‌های عبور اب در شهرستان از ابتدا غیرمهندسی طراحی شده اند و در شرایط کنونی نمی توان کار خاصی برای آن انجام داد.

 

عبدکوند خاطرنشان کرد: این موضوع دلیل بر بی تفاوت بودن شهرداری در این باره نیست بلکه با تمهیدات انجامش شده قرار بر این شده است تا مهمترین مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد، برطرف شود.

 

وی افزود: زیرساخت‌های اسدآباد متناسب با رشد شهرستان نیست و لازم است در این باره تصمیمات مهمی اخذ شود.

 

شهردار اسدآباد در پایان سخنانش نیز گفت: همکاری خوبی بین این نهاد و شورای شهر برقرار است و هدف همه ما توسعه و آبادانی شهر است.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal