آخرین اخبار

7. بهمن 1394 - 10:15   |   کد مطلب: 29983
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اسدآباد از بهره‌برداری هفت پروژه بهسازی در روستاهای اسدآباد در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از فارس؛ محمدکرم معصومی‌اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با ارائه گزارشی از عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان، اظهار کرد: این بنیاد خدمات گسترده‌ای مانند تولید و عرضه مسکن محرومین و اعطای تسهیلات مسکن روستایی با مشارکت بانک‌های عامل در سطح کشور به روستاییان داشته است.

 

وی افزود: شرکت در بازسازی مناطق آسیب‌دیده از جنگ، سیل، زلزله و حوادث طبیعی و همچنین فعالیت‌های چشمگیری در بهسازی روستاها و اصلاح معابر، صدور سند مالکیت برای روستاها و شهرهای زیر 12 هزار نفر داشته که با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک بوده است.

 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اسدآباد از اجرای تهیه طرح هادی تمام روستاهای شهرستان خبر داد و گفت: هم اکنون روستاهای زیر 20 خانوار نیز دارای طرح تعیین محدوده هستند.

 

وی با بیان اینکه از 67 روستای بالای 50 خانوار شهرستان در 46 روستا فاز اول طرح هادی اجرا شده است، افزود: از نظر جمعیتی حدود 80 درصد از کل جمعیت روستایی از این طرح بهره‌مند هستند که به دلیل محدودیت اعتبارات عملیات اجرایی آن‌ها نیمه‌کاره است.

 

معصومی‌اخوان با اشاره به اینکه در 21 روستای باقی مانده هیچ‌گونه عملیات اجرایی و بهسازی انجام نشده است، یادآور شد: این در حالی است که تا پایان برنامه پنجم توسعه باید طرح هادی در تمام روستاهای بالای 20 خانوار اجرا می‌شد که متأسفانه این برنامه به علت محدودیت اعتبارات صورت نگرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: در سال‌ جاری با وجود کمبود اعتبارت و عدم تخصیص‌های به موقع عملیات عمرانی و بهسازی شامل تخریب و خاکبرداری، جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت و سنگ فرش معابر در 23 روستا با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد و 220 میلیون ریال انجام شد.

 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اسدآباد افزود: این عملیات‌ها در روستا‌های قره‌بلاغ، دولت‌آباد، دهگلان، ده‌سفید، دهبور، چشمه قنداب سیف‌آباد، کوانج، پیرملو، کمک‌علیا، ترخین‌آباد، کمک سفلی، منورتپه، خاکریز، احمدآباد، حسن‌آّباد، کینی‌سایه، حسام‌آّباد، نصرت‌آباد لک لک، سیراوند، جنت‌آباد، وندرآباد است.

 

وی از بهره‌برداری هفت پروژه بهسازی در دهه فجر امسال در اسدآباد خبر داد و افزود: اعتبارات این پروژه‌ها از محل اعتبارات استانی و ملی تأمین شده است.

 

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه‌ها

اگر با تصویر بود بسیار بهتر بود

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal