آخرین اخبار

27. آبان 1397 - 12:52   |   کد مطلب: 31576
زدان آزرمی در کارگروه سلامت و امنیت غذایی از خدمات شایسته و کم نظیر دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد در ایام پیاده‌روی اربعین امسال، تجلیل نمود.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از  وبدا-اسدآباد، معاون فرماندار در این کارگروه ضمن هشدار در رابطه با آمار چاقی و اضافه وزن در نوجوانان اظهار کرد؛ سال گذشته میزان اضافه وزن و چاقی نوجوانان اسدآبادی 7.4 درصد بوده که امسال این میزان اضافه وزن و چاقی در نوجوانان این شهرستان به 9 درصد افزایش داشته است.

وی اضافه وزن و چاقی جوانان کشور را 20 درصد برشمرد و افزود:

به نسبت وضعیت کشور وضعیت شهرستان در این راستا بهتر بوده اما با توجه به این افزایش میزان درصد چاقی از سال گذشته تا کنون در نوجوانان شهرستان باید این آمار را به عنوان یک زنگ خطر دانسته و نسبت به این امر پیشگیری کنیم.

دبیر این کارگروه، معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد بود و در این کارگروه که با حضور فعال اعضاء برگزار شد، مصطفی انواری، مهندس فرخشه، دکتر عفت‌پناه و خانم‌ها؛ ولایی، فیضیان و بهزادی و روابط عمومی دانشکده و همچنین رئیس شورای شهر و روسای ادارات حضور داشتند.

دبیر کارگروه سلامت و امنیت غذایی در این جلسه تصریح کرد:

تغذیه سالم، اصلاح شیوه زندگی، بوفه‌های سالم مدارس، ورزش جوانان، نظارت بر غذاخوری و سلف سرویس مدارس شبانه‌روزی در بحث تغذیه و مشاوره تغذیه‌ای از جمله مواردی است که باید به این آیتم‌ها توجه ویژه شود.

کارگروه سلامت و امنیت غذایی هر دوماه یک‌بار به ریاست فرمانداری و با دبیری دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد در محل فرمانداری شهرستان، تشکیل می‌گردد.

انتهای پیام/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal