آخرین اخبار

21. آذر 1397 - 14:18   |   کد مطلب: 31711
فرماندار اسدآباد گفت: واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی ضمن تکمیل طرح ها موجب حفظ و نگهداری بهتر طرح ها توسط بخش خصوصی بوده است.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرگزاری تسنیم از اسدآباد, کریم حمیدوند شامگاه سه شنبه در قرارگاه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: بر اساس ماده 44 بخشی پروژه در دولت برای واگذاری به بخش خصوصی مشخص شده که در این راستا استان همدان 6 برابر سهم خود اقدام کرده و در این امر شهرستان هم باید حرفی برای گفتن داشته باشد چرا که نیمه کاره بودن برخی پروژه ها به علت طولانی شدن توجیه فنی طرح را از بین برده و دیگر اعتباری به پروژه اختصاص نمی یابد.

وی با بیان اینکه استان همدان رتبه یک کشور در اقتصاد مقاومتی را دارد تصریح کرد:صرفه جویی در آب یکی از اولویت های استاندار در بحث اقتصاد مقاومتی است که در شهرستان نیز این اولویت باید همواره مورد توجه باشد.

حمیدوند جذب سرمایه گذار، راه اندازی تشکل های مردمی، جانمایی منطقه ویژه اقتصادی توسط منابع طبیعی را از جمله دیگر موارد مورد توجه توسط کمیته های زیرمجموعه قرار گاه اقتصاد مقاومتی شهرستان عنوان کرد و یادآور شد:باید از تشکل های مردمی حمایت کرده و این تشکل ها را در راستای اقتصاد مقاومتی تقویت کرد چرا که برخی از کارها از جمله بحث توجیه مردم توسط تشکل ها در حفظ منابع آبی و مخازن زیرزمینی بیشتر پاسخگو است.

فرماندار با بیان اینکه هر کاری که در شهرستان برای توسعه و رونق انجام داده می شود در راستای گام اقتصاد مقاومتی است خاطر نشان کرد:برای کمک به محقق شدن بهتر اقتصاد مقاومتی شهر ستان باید از واحدهای بخش خصوصی حمایت کرده و موانع راه آنان را برطرف کنیم و قانون خشک را کنار بگذاریم چرا که در نظر گرفتن قوانین خشک کاری ایجاد نخواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal