آخرین اخبار

20. شهريور 1402 - 7:31   |   کد مطلب: 46022
فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی، گفتمان جمهوری اسلامی را بر نتابیدند و جنگ هشت ساله را بر ملت ایران تحمیل کردند، گفت: باید اقدامات و خدمات انجام شده نظام که به علت سمپاشی‌های غلط و نابجای رسانه‌ایی مردم از آن بی خبر هستند، برای آنان تشریح و تفهیم شود.

به گزارش آوای سیدجمال، حسین‌علی شرکائی به اهمیت دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تببین رشادت‌ها در این دوران باید در اولویت تمام برنامه‌ها قرار گیرد چراکه ما مدیون خون شهدا، جانبازان و ایثارگری آنان در آن دوران هستیم.

فرماندار شهرستان اسدآباد گفتمان جمهوری اسلامی را گفتگوی جهان شمول دانست و گفت: همین آمریکا و رژیم صهیونیستی این گفتمان جمهوری اسلامی  را بر نتابیدند و در همان روزهای اول انقلاب جنگ هشت ساله را بر ملت ایران تحمیل کردند.

 

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس با دست خالی و تنها با اتکا به ایمان و رهنمودهای امام(ره)، بر تمام دسیسه‌ها فائق آمدند، افزود:مردم با ازخود گذشتگی و رشادت از مرزها و کیان کشور، از وطن دفاع کردند و در برابر دسیسه‌ها با اقتدار ایستادند.

 

شرکائی با تأکید بر تببین دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفت: اقدامات بسیار خوبی در سطح منطقه انجام شده اما متاسفانه به علت سمپاشی‌های غلط و نابجای رسانه‌ایی مردم از آن بی خبر هستند و باید اقدامات و خدمات انجام شده نظام را برای آنان تشریح و تفهیم کرد.

 

وی به تلاش دست اندرکاران برای حل مشکلات مردم اشاره کرد و افزود : بحث اولیه مسئولین باید بحث روشنگری در خصوص فعالیت‌های نظام در منطقه باشد و باید  شفاف‌سازی کرد که دولت و مردم از هم جدا نیستند و دولتمردان تمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم پای کار آورده‌اند و خواهند آورد.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه به برنامه‌های هفته دفاع مقدس، گفت: در این هفته باید در حوزه روستایی نیز برنامه‌های متنوعی برگزار شود و همایش‌های خانوادگی در سطح شهر جز برنامه‌های اولیه باشد.

 

وی برگزاری مراسمات یادبود دفاع مقدس، مسابقات ورزشی، برنامه‌های ویژه جوانان، تبیین دفاع مقدس، مسابقات کتابخوانی، محفل شعر دفاع مقدس، خاطره‌گویی، برنامه‌های آموزش و پرورش، افتتاح طرح‌های عمرانی، اعزام تیم‌های سلامتی به مناطق محروم،  تخفیفات ویژه عوارض شهرداری‌ها را از جمله برنامه‌های این هفته در شهرستان برشمرد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal