آخرین اخبار

9. بهمن 1397 - 15:30   |   کد مطلب: 31971
فرماندار اسدآباد گفت: امسال در دهه فجر انقلاب اسلامی 82 پروژه با اعتبار 145 میلیارد و 800 میلیون تومان در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از نافع، کریم حمیدوند ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه و تعدادی از مدیران گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی اسدآباد با اشاره به عملکرد دولت اظهار کرد: امسال در دهه فجر انقلاب اسلامی 82 پروژه با اعتبار 145 میلیارد و 800 میلیون تومان در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی افزود: این پروژه‌ها شامل  کارخانه گندله سازی، واحد بره‌پرواری، احیا و مرمت قنوات، نصب چراغ گازی و لامپ ال .ای. دی برای روشنایی معابر شهری و روستایی، اجرای شبکه داخلی آب شرب، خانه بوم گردی ، آسفالت معابر روستایی، ساختمان آموزش حوزه علمیه برادران، جدول‌گذاری معابر روستایی (18روستا)، حفر و تجهیز چاه آب شرب، احداث پست هوایی جدید شهری جهت افزایش ظرفیت شبکه، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی و مدرسه شهید ایرانپور روستای قادرآباد است.

 

*افتتاح کارخانه گندله‌سازی با حضور جهانگیری
فرماندار شهرستان اسدآباد از افتتاح کارخانه گندله‌سازی با حضور  جهانگیری معاون رئیس جمهور خبر داد و گفت: این پروژه از پروژه‌های شاخص اسدآباد در دهه فجر است.

 

وی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص اینکه آیا وعده افتتاح پروژه کنارگذر در دهه فجر عملی خواهد شد یا خیر؟، گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم شهرستان است و علی‌رغم اینکه پیمانکار و مسئولان  راه و شهرسازی اصرار بر پیشرفت ۹۰ درصدی آن دارند ما این پیشرفت را قبول نداریم و در حال حاضر هم تکمیل نیست و به دلیل بارندگی اخیر، مسیر مردم شمس آباد را با مشکل مواجه کرده است.

 

حمیدوند ادامه داد: این پروژه از جمله پروژه‌هایی است که زیرساخت راه و شهرسازی استان روی آن جدیت ندارد و برای تکمیل آن مشکلات اعتباری را بهانه می‌کند.

 

وی در خصوص استقرار پزشک قانونی در اسدآباد، بین کرد: با پیگیری‌ها و خواهش ما آقای سلیمانی‌ پذیرفته که این امر در دست اقدام باشد و کارهای نهایی آن در حال انجام است.

 

‌ فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه در پاسخ به سؤال یکی از مدیران گروه‌های تلگرامی مبنی بر مطالبه مردم در خصوص استقرار پزشک خانم برای پزشکی، گفت: فعلا بانوانی که  به پزشک قانونی دیگر در استان مراجعه کنند.پزشک خانم امکانش نیست و اگر کسی خواست می‌تواند به پزشک خانم در استان مراجعه کند.

 

* 17 اداره اسدآباد با سرپرست اداره می‌شود

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۷ اداره از ادارات اسدآباد با عنوان سرپرستی اداره می‌شوند، افزود: البته ۹۰ درصد مابقی مدیران هم پروازی بوده و این آفت شهرستان است که باید برای آن چاره‌اندیشی کنیم.

 

حمیدوند افزود: البته معمولا" مدیران بومی اختلافات قومی و قبیله‌ای خود را در کاردارند که نباید اینگونه باشد.

 

وی یادآور شد: مدیری در شهرستان داریم که نه ساختمان و نه نیرو در اختیار دارد، چه انتظاری از این مدیر می‌توان داشت؛ وقتی مدیران کل ضعیف هستند مدیران شهرستانی هم ضعیف عمل می‌کنند.

فرماندار اسدآباد گفت: مدیرانی که عملکرد خود را گزارش نمی‌دهند و در راستای انقلاب قدمی برنداشتند، خبرنگاران می‌توانند آنها را رسانه‌ای کرده و بنده هم از خبرنگاران حمایت می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: اسدآباد تنها شهرستانی است که راه شوسه بدون زیرسازی است.

انتهای پیام/ن/۱۰

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal