آخرین اخبار

22. اسفند 1397 - 13:29   |   کد مطلب: 32220
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد گفت: ۴۰ درصد ظرفیت بستری‌ها برای موارد بحرانی و تصادفات احتمالی تعطیلات آماده شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، فرید یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اسدآباد، با بیان اینکه قرار گرفتن اسدآباد در محور بین‌المللی و بزرگراه کربلا سبب افزایش تعداد بیماران و تصادفی‌ها شده است اظهار داشت: مراکز درمانی شهرستان در ایام نوروز به صورت شبانه روز آماده ارائه خدمات به مردم و مسافران است و در این زمینه 26 پزشک متخصص فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: در این رابطه مجوز فعالیت 50 درصد مراکز خصوصی هم در ایام تعطیلات نوروزی داده شده و  هفت اکیپ بازرسی  بر فعالیت این مراکز در ایام نوروز نظارت می‌کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد اضافه کرد: امسال در مجموع بیش از 180 هزار بیمار به اورژانس بیمارستان قائم(عج) مراجعه  و خدمات دریافت کرده‌اند که از زمان استقلال دانشکده علوم پزشکی مراجعات بیماران به مرکز استان به کمتر از 5 درصد رسیده است.

یوسفی از خرید 24 میلیارد ریال دارو و ذخیره سازی آن خبر داد و عنوان کرد: داروی مورد نیاز 6 ماه سال آینده خریداری و ذخیره‌سازی شده و در زمینه دارو مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal