آخرین اخبار

23. فروردين 1398 - 9:23   |   کد مطلب: 32328
فرماندار اسدآباد از افزایش 50 درصدی مشارکت ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از ایسنا ،منطقه همدان ،کریم حمیدوند در جلسه معارفه سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان که در دفتر وی با حضور معاون مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد اظهار کرد: شهرستان اسدآباد در سال 96 دارای 2 هزار نفر ورزشکار سازمان یافته بود که این میزان ورزشکار سال گذشته با مشارکت 50 درصدی ورزشکاران و با کار گروهی و تیمی به 3 هزار نفر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر از 3 هزار نفر ورزشکار سازمان یافته این شهرستان بیش از نیمی از ورزشکاران قشر بانوان هستند افزود: میزان مشارکت بانوان در ورزش اسدآباد بسیار خوب و  مطلوب شده اما هنوز نیازمند رفع موانع فرهنگی و اجتماعی پیش روی بانوان هستیم که با کاهش این موانع بانوان بیشتر در جامعه می توانند حضور داشته باشند و در فعالیتهای بدنی و ورزشی شرکت کنند.

حمیدوند در ادامه با اشاره به موفقیت های ورزشکاران اسدآبادی در برخی از رشته های ورزشی گفت: حمایت از ورزشکاران ،استعدادیابی ،استفاده از مربیان توانمند و مجرب و فراهم کردن بستر آرام برای ورزشکاران از نقش موثری در موفقیت ورزشکاران این شهرستان در مسابقات سطح بین الملل و کسب عناوین برخوردار خواهد بود.

وی تصریح کرد:پروژه استخر شنای مجموعه آزادی شهر اسدآباد وزمین چمن مصنوعی شهر آجین در سال 98 افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید ضمن اینکه سالن ورزشی روستای چنار سفلی ،چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آزادی و سایت تیر اندازی باکمان از دیگر پروژه های ورزشی قابل افتتاح  سال جاری این شهرستان خواهند بود.

در پایان مهتاب سرمدی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان اسدآباد معرفی و از خدمات ارزنده دکتر محمد طلایی منعم مدیر سابق این اداره تقدیر و قدردانی شد.
انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal