آخرین اخبار

19. ارديبهشت 1398 - 12:48   |   کد مطلب: 32490
نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه نباید در عدم انجام تعهدات اروپایی ها صبر پیشه کرد، گفت: باید آماده انجام اقدام متقابل اروپایی ها بعداز 60 روز باشیم چرا که صبر کردن خسارت جبران ناپذیر برای جمهوری اسلامی به دنبال درد.

به گزارش آوای سیدجمال، اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار نافع؛ در خصوص اقدام رئیس جمهور در رابط ه با برجام، اظهار کرد: در بند قانونی قرارداد برجام آمده بود که هرگونه کوتاهی در انجام تعهدات در برجام از سوی کشورهای 1+5 طرف قرارداد میتواند سطحی از اقدامات را کاهش دهد و با بدعهدی آمریکا و خروجش آن زمان ایران میتوانست در این زمینه اقدام کند که نکرد.

 

وی ادامه داد: اقدام دیروز رئیس جمهور در رابطه با برجام اقدام درستی بود که باید زودتراز اینها وارد این مراحل میشدیم و با عدم انجام تعهدات آن کشورها، جمهوری اسلامی هم میتوانست در چارچوب برجام بدون خروج از آن یک سری از اقدامات را انجام دهد که صبر کرده است.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس افزود: در اجرای برجام با کاهش سطح تعهدات کشورها باید این اقدام درست صورت میگرفت که اقدامی کاملا قابل قبول و پسندیده است.

 

وی در خصوص مهلت 60 روزه به اروپایی ها، گفت: اروپایی ها در انجام تعهدات تا به امروز با شعار همراه ما بوده اند ام در عمل دقیقا" رویه و مسیری را رفتند که آمریکا رفت و از برجام خارج شد.

 

رنجبرازده تأکید کرد: اروپایی ها باید دو ماهی که مهلت به آنان داده شده را جدی بگیرند، اگرچه تا به امروز رویه آمریکایی‌ها را داشتند و حاصل برجام برای کشور ما هیچ بوده است و ما هم باید در اقدم متقابل صبر پیشه نکنیم چر که صبر کردن خسارت جبران ناپذیری برای کشور ما خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal