آخرین اخبار

9. خرداد 1398 - 10:16   |   کد مطلب: 32594
نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه حضور حماسی ملتهای مسلمان موجب شد که هسته های مقاومت شکل بگیرد و وحدت جهان اسلام رقم بخورد، گفت: حرکت سیاسی و اجتماعی مردم در راهپیمایی روز قدس، حکومت لرزان صهیونیستها را متزلزل می‌کند و آنها را به سمت از همگسیختی درون ساختاری می کشاند.

به گزارش آوای سیدجمال، اکبررنجبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار نافع؛ با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام " روز قدس" و برپایی راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، اظهار کرد: امسال راهپیمایی روز قدس از حساسیت ویژه ای برخوردار است لذا شعار حضور حماسی ملتهای مسلمان در این روز نمود بیشتری پیدا می‌کند.

 

وی گفت: حضور حماسی ملتهای مسلمان موجب شد که هسته های مقاومت شکل بگیرد و وحدت جهان اسلام رقم بخورد و انسجام دشمنان منطقه ای و جهانی دچار آسیب و خدشه شود.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس اذعان داشت: اسرائیلی که در 40 سال قبل شعار زورگویی سر می‌داد و زنگ خطری در کشورهای مسلمان بود، امروز با تمام ظرفیت پیگیری آن است که از محاصره جهان اسلام و هسته های مقاومت رهایی پیدا کند.

 

وی با تأکید بر حضور حماسه گونه مردم ایران به خصوص اسدآباد در راهپیمایی روز قدس، افزود: این روز فرصت استثنایی است که یکبار دیگر تجلی از اتحاد و وحدت را به نمایش بگذاریم.

 

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: حرکت سیاسی و اجتماعی مردم در راهپیمایی روز قدس، حکومت لرزان صهیونیستها را متزلزل می‌کند و آنها را به سمت از همگسیختی درون ساختاری می کشاند.

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal