آخرین اخبار

28. دى 1398 - 17:26   |   کد مطلب: 34662
مجید درویشی با اشاره به شرایط امروز از جمله شهادت شهید سلیمانی، انتخابات گفت: امسال باید برنامه های دهه فجر متفاوت باشد و این امر نیازمند همفکری مدیران مدارس و فرهنگیان است.

به گزارش آوای سیدجمال،  فرماندار شهرستان اسدآباد در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد، با اشاره به جایگاه و اهمیت این شورا، اظهار کرد:  در این شورا تصمیمات مهمی برای جامعه دانش‌آموزی و فرهنگی گرفته می شود که ضروری است که مندیران و عضای این شورا به حضور در آن اهمیت زیادی بدهند.

 

وی با اشاره به مشکل اساسی تعاونی مسکن فرهنگیان، تصریح کرد: در این تعاونی 500 نفر ثبت نام کرده و درخواس زمین داده اند که قرار است که 30 هکتار از اراضی به محدوده شهر اضافه و در اختیار آنان قرار گیرد.

 

به دنبال رفع مشکل مسکن فرهنگیان هستیم

فرماندار شهرستان اسدآباد ادامه داد: امروز برای حل مشکل فرهنگیان مدیر کل مسکن و شهرسازی به شهرستان دعوت شده و  به دنبال راهکاری برای حل این مشکل هستیم.

 

وی تأکید کرد: قول می‌دهم که بزودی مشکل زمین فرهنگیان پیگیری و نتیجه هم حل و فصل خواهد شد.

 

درویشی در ادامه با اشاره به فرارسیدن ماه بهمن و دهه فجر، گفت: امسال دهه فجر به لحاظ شرایط مختلفی چون شهادت شهید سلیمانی، انتخابات  و فشارهای تحریمی حساس و قطعا" متفاوت خواهد بود و می طلبد که مدیران مدارس و فرهنگیان و آموزش و پرورش این دهه را پررنگ‌تر جلوه دهند.

 

مدیران مدارس دهه فجر را متفاوت برگزار کنند

وی با بیان اینکه دانش آموزان نسل جدید باید طعم پیروزی انقلاب و رسیدن آن به گام دوم را بهتر احساس کنند که باید در این زمینه کارهای فرهنگی بیشتری صورت بگیرد، افزود: دانش آموزان انقلاب را با وجودشان لمس و احساس کنند و این نیاز به برگزاری جشن های انقلابی و خاطره انگیز است.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد بااشاره به انتخابات پیش رو و فرمایشات رهبر انقلاب، گفت: فرهنگیان باید مردم را برای حضور در پای صندوق اخذ رأی و برگزاری انتخاباتی پر شور و گسترده تشویق کنند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal