آخرین اخبار

29. دى 1398 - 15:27   |   کد مطلب: 34669
مجید درویشی با بیان اینکه شهر اسدآباد به عنوان یک شهر خاموش است و بعداز ساعت ۵ عصر و ورود افراد به منازلشان دیگر به گونه شهر تعطیل می شود و سرگرمی در بیرون از منزل نیست، افزود: باید برای ایجاد شادی و نشاط در این شهر دستگاه های فرهنگی پای کار بیایند که دهه فجر فرصت مناسبی برای این امر است.

به گزارش آوای سیدجمال، فرماندار شهرستان اسدآباد در نشست دومین مجمع سلامت این شهرستان استقلال دانشکده علوم پزشکی را یک کار بزرگ دانست و اظهار کرد: سلامت یکی از شاخصه های رشد هر کشوری است.

 

وی با بیان اینکه مجمع سلامت به عنوان تشکیلاتی است که سلامت جامعه را تقویت می‌کند، گفت: البته  مصوبات اجرایی نشده در این مجمع باید تعیین تکلیف شود.

 

درویشی وجود فضولات حیوانی در روستاها را یکی از معضلات دانستی که به سلامت جامعه آسیبب می زند، گفت: این فضولات حیوانی باید جمع آوری و  خارج از محدوده روستا قرار گیرند که در غیر این صورت شوراها و دهیار باید پاسخگو باشند.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از سالم ترین آب های کشور در استان همدان و به تبع در شهرستان اسدآباد است، افزود: تغییر سیستم آب شرب در دستور کار ماست و مبلغ اعتباری را برای این امر اختصاص دادیم.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه وجود سگهای ولگرد یکی از معضلات شهر اسدآباد است، گفت: شهرداری ها حق ندارند سگ ها را اتلاف کنند و باید زنده گیری انجام شود که برای جمع آوری این سگ ها نیاز به تشکیل یک کارگروه ویژه است.

 

وی با بیان اینکه شهر اسدآباد به عنوان یک شهر خاموش است و بعداز ساعت ۵ عصر و ورود افراد به منازلشان دیگر به گونه شهر تعطیل می شود و سرگرمی در بیرون از منزل نیست، افزود: باید برای ایجاد شادی و نشاط در این شهر دستگاه های فرهنگی پای کار بیایند که دهه فجر فرصت مناسبی برای این امر است.

 

درویشی در خصوص مبحث خودکشی نیز گفت: اسدآباد به لحاظ آماری رتبه خوبی را در امر خودکشی ندارد و نیاز است که با علت یابی آن به دنبال حل این آسیب جدی باشیم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal