آخرین اخبار

21. اسفند 1398 - 8:20   |   کد مطلب: 35124
مجید درویشی با اشاره به آمار افراد بیماران مثبت ابتلا به کرونا از 9 نفر به 14 نفر، گفت: نباید مردم با حضور در مکان‌هایی مانند بهشت زهرا و بازار که موجب شلوغی می شود، در انتشار این ویروس کمک کنند.

به گزارش آوای سیدجمال،  روزگذشته فرماندار شهرستان اسدآباد در شورای ترافیک این شهرستان، با تأکید بر مسدودسازی مسیر میدان امام به سمت میدان غدیر(ساعت) اسدآباد از فردا، اظهار کرد: این مسدودسازی در راستای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا است.

 

وی با بیان اینکه باید با نصب بنرهایی در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا بین مردم فرهنگ سازی کرد، گفت: باتوجه به ازدحام مردم در پایان سال در بهشت زهرا می طلبد که مردم در این روز برای جلوگیری  از ویروس کرونا، در خانه بمانند و از منزل برای اموات فاتحه ای قرائت کنند.

 

 

درویشی افزایش ظرفیت تخت بیمارستان قائم به ۶۸ تخت خبر داد و گفت: هم اکنون افراد مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان قائم تحت مراقبت هستند و فقط دو مورد حالشان خوب نبود که در بخش ویژه کرونا در بیمارستان قائم تحت مراقبت قرار گرفتند و  بعد از گذران مراقبت هم اکنون حالشان خوب است.

 

وی از افزایش تعداد تخت بیمارستان قائم به ۱۵۰ تخت خبر داد و افزو د: در مرحله دیگر بخش ویژه کرونا با ۱۰۰ تخت در بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) راه اندازی می‌شود‌.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای 12 اسفند تاکنون مبتلایان به کرونا افزایش یافته و هم اکنون به 14 نفر رسیده اند، گفت: مردم بهداشت را رعایت نکنند، ممکن است افزایش تعداد بیماران را داشته باشیم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal