آخرین اخبار

14. فروردين 1399 - 15:47   |   کد مطلب: 35311
اکبر رنحبرزاده شهید حاج میرزا سلگی را اسوه تقوا، اخلاق حسنه، با درایت و انسانی بی نظیر و دوست داشتنی دانست و گفت: وی از یادگاران دوران جبهه و جنگ است و اگر چه شهید شد، اما ستاره پر فروز و درخشان همچون شهیدان قهاری و همدانی بر تارک استان همدان خواهد درخشید.

به گزارش آوای سیدجمال، نماینده مردم اسدآباد در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به شهادت شهید حاج میرزا سلگی یکی از فرمانده دفاع مقدس استان همدان، وی را اسوه تقوا، اخلاق حسنه، با درایت و انسانی بی نظیر خواند و اظهار کرد: القابی که رهبر معظم انقلاب در وصف این شهید بزرگ بیان کردند، شایستگی این تعاریف را داشت و به عنوان یک ستاره درخشان به وی می بالیم.

وی با بیان اینکه شهید سلگی به عنوان یک وزنه سنگین و وزین در استان همدان بود، افزود: امروز همه با شهادت این شهید والامقام عزادار هستیم و شهادت وی را تسلیت عرض می کنم.

رنجبرزاده با بیا اینکه دو شب گذشته تماسی را با شهید سلگی برقرار کرده ام که وی پاسخ نداد و شنیدم که در سی سی یو است و امکان ملاقات نبود، افزود: متأسفانه این تماس برقرار نشد و صدای آرامبخش وی برایم محقق نشد.

وی شهید سلگی را یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس و جبهه و جنگ خواند و افزود: اگر چه وی شهید شد، اما این ستاره پر فروزان، درخشان بر تارک استان می درخشد و همچون شهیدان قهاری و همدانی به تاریخ پرفروغ استان پیوستند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه شهید سلگی یکی از با اخلاق ترین و دوست داشتنی‌ترین فرماندهان دفاع مقدس بودند، خاطرنشان کرد: بنده همیشه آرزوی همنشینی و هم صحبتی با این شهید را داشتم و چهره مبارکشان را نگاه کنم.

وی با بیان اینکه با فقدان از دست دادن این شهید خوشنام، گفت: باتوجه به شرایط بحرانی کرونا در استان و عدم برگزاری تشییع وی، امیدواریم این ایام بگذرد و بتوانیم مراسمی در خور و شأن این شهید بگیریم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal