آخرین اخبار

14. ارديبهشت 1399 - 13:06   |   کد مطلب: 35601
مجید دوریشی با بیان اینکه 6 روز ست که اسدآباد به لحاظ بیمار کرونا در بیمارستان پذیرش نداشته، گفت: در حال حاضر در این شهرستان 4 نفر بیمار مشکوک به کرونا هستند که هنوز آزمایشات آنها نیامده است.

به گزارش آوای سیدجمال، فرماندار شهرستان اسدآباد در ستاد مردمی مقابله با کرونا این شهرستان بااشاره به فرمان رهبر انقلاب در خصوص کمک مؤمنانه، گفت: این کمک ها در سه مرحله انجام می‌شود که مرجله اول آن در قبل ماه رمضان با کمک سپاه اجرا شد.

مجید درویشی با بیان اینکه برای افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی جداگانه مبالغی در راستای بسته حمایتی برای آنها تدبیر شده است، افزود: رزمایش کمک مؤمنانه برای اقشار آسیب دیده از کرونا هستند که تحت حمایت هیچ ارگان و نهادی نیستند.

وی با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ کارگر ساختمانی از طریق اتحادیه صنفی کارگران شناسایی شده است، گفت: در راستای حمایت از این کارگران نیز از طریق بنیاد مستضعفان مبالغی واریز شده است.

فرماندار شهرستان اسدآباد با ارائه گزارشی از وضعیت کرونا در شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون ۵۶ نفر بیمار کرونایی بودند و ۷ نفر نیز بر اثر این ویروس فوت شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 6 روز است که هیچ بیماری را تحت عنوان کرونا پذیرش نداشتیم، افزود: البته ۴ نفر مشکوک به کرونا وجود دارد که هنوز جواب آزمایشات آنان نیامده است.

درویشی بااشاره به ورود خوب برای مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اسدآباد، گفت: در شهرستان اسدآباد با شیوع ویروس کرونا حدود۱۰۰ نفر از اخذ اجاره بهای خود گذشتند و این نشان از نوع دوستی بین مردم است که در زمان بحران ها همدیگر را فراموش نمی کنند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal