آخرین اخبار

2. خرداد 1399 - 0:47   |   کد مطلب: 35770
فرماندار شهرستان اسدآباد خبر داد؛
بازگشایی صنوف با اخذ مجوز از علوم پزشکی
مجید درویشی با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح ادارات، صنوف، بازار، گفت: صنوفی که می خواهند با اعلام وضعیت سفید بازگشایی شوند باید از معاونت دانشکده علوم پزشکی مجوز برای شروع کار دریافت کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، فرماندار شهرستان اسدآباد در حاشیه مراسم غبارروبی و گلباران مزار شهدا به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، اظهار کرد: امروز ارتباط مستقیم دو جانبه روابط عمومی ها با مردم و مسئولان در افزایش آگاهی و اعتماد مردم تاثیر شگرف داشته و موفقیت هر مدیر دستگاهی در داشتن یک مدیر روابط عمومی قوی است.

 

وی با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در جامعه، گفت: امروز با وجود موج سواری برخی موضوعات که در جامعه می‌شود، مسئولان روابط عمومی می توانند با صداقتی که در کار دارند، آگاه بخشی و درستی اخبار را به اطلاع مردم برسانند.

 

درویشی با تأکید بر ارتباط تنگاتنگ روابط عمومی ها با خبرنگاران، گفت: با وجود فضای مجازی و ابزار مختلف در این زمینه اهمیت و جایگاه روابط عمومی بروز و ظهور پیدا می کنند و انان می‌توانند در تعاملی با خبرنگاران در زمینه انعکاس اخبار تلاش کنند.

 

وی یادآور شد: یکی از وظایف مسئولان روابط عمومی‌ها، تسهیل و خدمات به مدیران است تا مدیران بتوانند ارتباط خوبی را با مردم داشته باشند.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به وجود و شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: چند روزی است که وضعیت کرونا در شهر اسدآباد سفید است و البته این به آن معنا نیست که ما در معرض خطر نیستیم بلکه جز شهرهای کم خطر هستیم‌.

 

وی با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح ادارات، صنوف، بازار، گفت: صنوفی که می خواهند با اعلام وضعیت سفید بازگشایی شوند باید از معاونت دانشکده علوم پزشکی مجوز برای شروع کار دریافت کنند.

 

درویشی تأکید کرد: مسئولان روابط عمو‌می‌ها باید در ایام کرونایی مردم را نسبت به ویروس آشنا کرده و آنان را به رعایت بهداشت تشویق کنند.

 

در پایان این مراسم به تمام مسئولان روابط عمومی ادارات هدایا و لوح سپاس اهدا شد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal