آخرین اخبار

5. تير 1399 - 10:46   |   کد مطلب: 36081
مجید درویشی از وعده تکمیل مدرسه وندرآباد اسدآباد از سوی بنیاد برکت در مهرماه خبر داد و گفت: این بنیاد تنها با 5 نیرو در شهرستان توانسته با پرداخت ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد کند و باید دست بنیاد برکت را بوسید.

به گزارش آوای سیدجمال، فرماندار شهرستان اسدآباد در کمیته اشتغال شهرستان اسدآباد یکی از دغدغه های اصلی کشور را اشتغال خواند و اظهار کرد: در همین راستا ستاد فرمان امام(ره) بنیاد برکت را که زیر نظر رهبری است، در ایجاد اشتغال ورود و پیشگام تر از دستگاههای اجرایی عمل کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه ما به عنوان دستگاههای اجرایی شهرستان اسدآباد ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد هزار و ۳۸۰ نفر نفر شغل را متعهد شده بودیم، گفت: از این میزان حدود 24 میلیارد تومان آن در ایجاد اشتغال محقق شده است.

 

درویشی یادآور شد: بنیاد برکت تنها با 5 نیرو در شهرستان توانست  با پرداخت ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد کند و باید دست بنیاد برکت را بوسید.

 

 وی با اشاره به کمبود فضای اداری بنیاد برکت، گفت: در صورت وجود امکانات و فضای بیشتر قطعا" این بنیاد خدمات بهتری راارائه می دهد که قول مساعد برای حل این مشکل را می دهیم.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی باید به افرادی که اهلیت و در اولویت هستند، داده شود، از دهیاران خواست که صداقت و امانتدار را در ارائه اطلاعات افراد متقاضی وام به بنیاد داشته باشند.

 

وی خطاب به دستگاه‌های صمت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، گفت: بنیاد برکت در کنار سامانه رصد و کارا تکمیل کننده کار دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد اشتغال است.

 

درویشی با تدکید بر اینکه بنیاد برکت باید روستاهای زیر ۵۰ خانوار را برای دریافت اشتغال هم مدنظر قرار دهد، گفت: یکی از شاخصه‌های توسعه این شهرستان در بخش دامداری است که ۱۵ تا ۲۰ درصد نیاز استان را تأمین می کند.

 

وی از تکمیل مدرسه وندرآباد اسدآباد در مهرماه خبر داد و  گفت: ساخت این مدرسه یکی از مطالبات اهالی وندرآباد است که توسط بنیاد برکت در حال انجام است که مسئولان این بنیاد قول تکمیل آن را در مهرماه دادند.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد از توزیع ۵ تن مرغ از سوی بنیاد برکت خبر داد که برای کمک به اقشار نیازمند جامعه اسدآباد اختصاص داده شد.

 

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal