آخرین اخبار

23. تير 1399 - 11:51   |   کد مطلب: 36249
کیومرث سرمدی با بیان اینکه امروز وظایف نمایندگان در پیگیری مطالبات رهبری، نیاز به دقت، مطالعه و برخورد کارشناسی با مشکلات مردم دارد، گفت: در کنار تلاش بیشتر، باید با قوای دیگر رابطه‌ای داشت که منجر به حل مشکلات مردم شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار تصویری با نمایندگان مجلس، اظهار کرد: با توجه به حضور گسترده مردم در پای صندوق رأی در انتخابات مجلس شورای اسلامی به خصوص در اسدآباد طبیعتا” مردم با امید و یک علاقه ای به ما اعتماد کردند که باید با عمل پاسخ این اعتماد را داد.

 

وی با بیان اینکه پیام رهبری همراه با کلید واژه‌های مهم است، گفت: ایشان رسالت و وظیفه نمایندگان رابه آنان گوشزد کردند و فرمودند که این مجلس با ترکیب افرادی کارآمد، جوان انقلابی، با انگیزه و مردمی شکل گرفته است.

 

سرمدی با بیان اینکه رهبر انقلاب بنیه قوی کشور را در مقابل مشکلات مهم خواندند، افزود: صحبت‌های ایشان راهگشاست و تعهد ما به انقلاب، ایرن و مردم می طلبد.

 

وی با بیان اینکه امروز وظایف نمایندگان در پیگیری مطالبات رهبری، نیاز به دقت، مطالعه و برخورد کارشناسی با مشکلات مردم دارد، افزود: باید برای حل مشکلات راهکارهای منطقی و قانونی ارائه داد و البته در کنار تلاش و کوشش بیشتر، تعامل با قوای دیگر هم باید مدنظر باشد که البته باید این رابطه با قوه دیگر منجر به حل مشکلات مردم شود.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس به توصیه‌های رهبری خطاب به نمایندگان هم اشاره ای کرد و گفت: ایشان فرمودند که نمایندگان باید مراقب اوضاع و احوال شخصی، رفتاری و کاری باشند، اینکه خوب بودن خوب است اما هنر خوب ماندن مهم است و این تذکر به جایی بود که باید مدنظر قرار داده و آن را یاد بگیریم.

 

وی تأکید کرد: ما باید در کنار تلاش، کار شبانه روزی و کارشناسی و البته توجه به وظایف، در حوزه شخصی و ارتباطات را مراقب باشیم و صلابت نفس و خانواده خود را حفظ کنیم.

 

سرمدی با گریزی به حوزه تخصصی خود در مجلس، گفت: عمده مشکلات توده مردم در حوزه اجتماعی است که البته قابل بررسی و رفع و رجوع است.

 

وی تأکید کرد: مباحث آسیب‌های اجتماعی، اصلاح قانون کار و رفع گرفتاری کارگران، توجه به قشر آسیب‌پذیر جامعه از جمله افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در حوزه اجتماعی است و قابل بررسی و ارائه راهکار و اصلاح قوانین است که باید با جدیت و تلاش به آنها بپردازیم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal