آخرین اخبار

6. مرداد 1399 - 20:50   |   کد مطلب: 36384
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان از جذب ۸۷ نیروی اورژانس در همدان خبر داد و گفت: پیگیر ارتقای پد فرود بالگرد از ۲۰ به ۶۰ مورد در استان هستیم.

به گزارش آوای سیدجمال، حبیب معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در همدان از جذب ۵۲ نیروی قراردادی در مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان طی امسال خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای امسال ۳۵ نیروی پیمانی نیز وارد مجموعه شده‌ است.

 

وی با بیان اینکه مرکز MCMC دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا  ۱۵ مردادماه با حضور رئیس سازمان اورژانس کشور افتتاح می‌شود گفت: یک پزشک و یک کارشناس در این مرکز مشغول به کار هستند.

 

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان با بیان اینکه در این مجموعه قبلا یک پزشک بود که اکنون یک کارشناس هم اضافه شده است اضافه کرد: مجموعا ۱۰ نفر در این مرکز فعالیت خواهند کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: نیروها در مرکز MCMC مدیریت اعزام را برعهده خواهند داشت و با هماهنگی بیماران از بیمارستان‌های شهرستان‌ها به بیمارستانهای مرکز(همدان) اعزام می‌شوند.

 

معصومی با اشاره به اینکه همکاران اورژانس در خط مقابله با کرونا هستند و متاسفانه تعدادی از آنها درگیر بیماری کرونا شده‌اند گفت: از آنجا که تعداد موارد ابتلا افزایش یافته، فعالیت نیروهای اورژانس نیز بیشتر شده و در نتیجه افرادی درگیر بیماری شدند که البته در حال حاضر بهبود یافته و به کار خود برگشته‌اند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در خصوص تعبیه تعدادی پد فرود بالگرد در استان به، شهرستان‌های استان سفر می‌کنیم و با فرمانداران صحبت‌هایی داریم افزود: رایزنی برای ایجاد امکانات دو نقطه فرود پد بالگرد در شهرستان درگزین در حال انجام است.

 

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان با بیان اینکه با فرمانداران شهرستان‌ها جلساتی داشته‌ایم و تنها فرمانداری همدان باقی مانده است افزود: در این جلسات تمام موارد مورد نیاز اورژانس مطرح می‌شود که از جمله موضوعات افزایش تعداد پد بالگرد است.

 

وی با اشاره به اینکه با مشارکت فرمانداری‌ها به دنبال افزایش پد بالگرد از ۲۰ به ۶۰ مورد در استان هستیم گفت: امیدواریم این مهم محقق شود.

منبع:فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal