آخرین اخبار

22. مهر 1399 - 10:38   |   کد مطلب: 37091
کیومرث سرمدی با اشاره به پیگیری مشکل تعاونی مسکن فرهنگیان اسدآباد، گفت: بر اساس صحبت‌های مدیرکل راه و شهرسازی نتیجه آزمایش خاک به تهران ارسال شده و به‌زودی با تشکیل کارگروه و تصویب آن در شورای برنامه‌ریزی در مدت کوتاهی به نتیجه خواهد رسید.

کیومرث سرمدی نماینده مردم اسدآباد در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به مشکل چندین ساله تعاونی مسکن فرهنگیان اسدآباد، اظهار کرد: تعاونی مسکن فرهنگیان به‌عنوان یک دغدغه و مطالبه مطرح  و از سال‌های قبل باقی‌مانده  بود که پیگیر آن شدیم.

 

وی گفت: طبق آخرین تماس ما با آقای حسینی مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان و توضیحات وی پیشرفت کار روندش بسیار خوب است و این طرح و واگذاری زمین‌ها به تعاونی مسکن فرهنگیان در کمیته‌های مربوطه تصویب شده، آزمایش خاک هم انجام و نتیجه آن به تهران ارسال شده است.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس افزود: با توجه به قول و وعده مسئولان امیدواریم با تشکیل یک کارگروه و تصویب در شورای برنامه‌ریزی در مدت کوتاهی به نتیجه خواهد رسید.

 

وی گفت: بسیاری از فرهنگیان سؤال می‌کنند که حل این مشکل به کجا رسید؟ بنده پیگیر آن شدم و  با توضیحات مسئولان استان جای امیدواری است که در زمان کوتاهی این مشکل حل شود و دغدغه فرهنگیان مرتفع شود.

 

تعاونی فرهنگیان شهرستان اسدآباد با عضویت 600 نفر  19 سال است که مطالبه تحویل مسکن را دارند، بعد از سال‌ها کش‌وقوس مسئله امسال(99) از ۳۰ هکتار زمین بالادست شهرک یادگار که برای ساخت مسکن‌های طرح اقدام ملی در نظر گرفته شده پنج هکتار تحویل فرهنگیان می‌شود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal