آخرین اخبار

20. آذر 1399 - 11:14   |   کد مطلب: 37614
کیومرث سرمدی با بیان اینکه خدمات ارزشمند مرحوم آیت‌الله یزدی بر کسی پوشیده نیست و به عنوان مردی متعهد برای همیشه در اذهان باقی ماند، گفت: وی جزء معدود مردانی است که متعهدانه کنار امام(ره) و رهبری ایستاد و از آرمان و تفکرات آنان حمایت کرد.

کیومرث سر مدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگارآوای سیدجمال، با اشاره به نقش روحانیت در نظام اسلامی، اظهار کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی بزرگان و روحانیونی همراه امام بودند که نقش مهمی را در پیروزی آن ایفا کردند.

 

وی افزود: مرحوم آیت‌الله یزدی یکی از روحانیون بزرگ و سیاستمدار انقلابی بود که دو دوره به عنوان نماینده خبرگان و دبیر جامعه مدرسین بوده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس آیت‌الله یزدی را فقیه بصیر و انقلابی خواند و گفت: وی از معدود مردانی است که صادقانه کنار تفکرات و آرمان‌های امام و رهبری ایستاده و امروز که دار فانی وداع گفت و جای ایشان برای همیشه در این نظام خالی است.

 

وی در پایان سخنانش با تسلیت درگذشت آیت‌الله یزدی، خاطرنشان کرد: فقدان وی به عنوان یک عالم ربانی، فقیهی بصیر با خدمات با ارزشی که برای نظام داشت و بر کسی پوشیده نیست و برای همیشه در اذهان جامعه احساس خواهد شد.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal