آخرین اخبار

2. خرداد 1400 - 10:23   |   کد مطلب: 39016
مسئول بسیج رسانه استان همدان از برگزاری نشست سراسری بسیجیان و اهالی رسانه استان همدان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر با حضور سردار نقدی برگزار می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، ناصر قوامی مشفق در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک فرا رسیدن سوم خرداد اظهار داشت: از جمله برنامه‌های بسیج رسانه استان همدان به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، برگزاری نشست سراسری با حضور بسیجیان و اهالی رسانه استان همدان است.
 

وی افزود: سخنران‌ای مراسم سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و در ابتدا نیز خیرمقدم گویی سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان را در برنامه داریم.
 

مسئول بسیج رسانه استان همدان ابراز داشت: این نشست با موضوع حماسه سوم خرداد تا حماسه ۲۸ خرداد روز یکشنبه دوم خرداد ماه ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود.
 

 

وی عنوان کرد: این نشست با همکاری قرارگاه فضای مجازی به صورت وبیناری با بسیجیان حاضر در پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج مشخص شده در استان و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

قوامی مشفق با بیان اینکه ورود برای عموم آزاد است، عنوان کرد: حاضران در مساجد و پایگاه‌ها با مراجعه به آدرس https://daneh.ir/demo۲/mod/lmskaranskyroomtwo/view.php?id=۱۷۸۷۵&forceview=۱ در سامانه دانه و دیگر علاقه‌مندان نیز با مراجعه به آدرس nasrahamedan@ در روبیکا می‌توانند در این نشست شرکت کنند.
انتهای پیام/
 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal