آخرین اخبار

17. خرداد 1400 - 15:46   |   کد مطلب: 39147
سعید کتابی با بیان اینکه در انتخابات 1400 شهرستان اسدآباد ۸۶ هزار واجد شرایط رأی وجود دارد، گفت: از این تعداد هزار و 500 نفر رأی اولی هستند.

به گزارش آوای سیدجمال، سعید کتابی، فرماندار شهرستان اسدآباد در نشست با مدیران کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجماعی در این شهرستان، با اشاره به حساس و مهم بودن انتخابات پیش رو، اظهار کرد: در این شهرستان  ۸۱ نفر داوطلب شورای اسلامی شهرهای آجین، پالیز و اسدآباد هستند که تبلیغات انتخاباتی به‌صورت آزاد آغاز خواهد شد.

وی بابیان اینکه در ۱۱۷ نقطه شهر اسدآباد، آجین  پالیز و روستاهای بخش مرکزی و پیرسلمان ۱۱۷ شعبه را در نظر گرفتیم، گفت: تاکنون در فرایند اجرایی انتخابات این شهرستان مشکلی نداریم.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد به آموزش اعضای هیأت های اجرایی، بازرسی ، نمایندگان فرماندار و کاربران اشاره کرد  گفت: انتخابات امسال بدون چالش ، بی‌طرفانه، سالم و با اجرای قانون اجرا می‌شود.

 

وی تأکید کرد: ما به مردم قول دهیم که یک رأی مردم جابه‌جا نشود چراکه رأی مردم حق‌الناس است و ما در بنابراین امر خود را موظف میدانیم.

 

کتابی با اشاره به آغاز تبلیغات انتخاباتی، گفت‌: امسال با توجه به شرایط ویژه کرونا تبلیغات کاندیداها به‌صورت حقیقی کمتر رخ می‌دهد و اینجاست که فضای مجازی یک فرصت برای تبلیغت است.

 

وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات و حضور حداکثری مردم، از فعالان مجازی خواست با تولید محتواهای خوب، ایجاد امید و شادی در مردم کنید.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد بابیان اینکه برخی با سیاه نمایی کارهای دولت فعلی امر تخریب را در پیش گرفتند، گفت: تخریب و سیاه نمایی باید کنار بگذاریم و کارهای که انجام‌شده را بیان کنیم جلوگیری از تخریب دولت ،

 

وی با اشاره به گلایه‌های رهبر انقلاب در خصوص فضای مجازی و نشر محتواهای غیراخلاقی، گفت: انتظار می‌رود که فعالان مجازی ما را در مشارکت خوب و انتخاباتی سالم کمک کنند.

 

کتابی انتشار پیام‌های مردمی در فضای مجازی یک نوع راهکار برای مطالبه گری دانست و گفت: انتظار می‌رود قبل از نشر پیام‌ها آن‌ها ر بررسی و البته مدیران ادارات هم موظف به پاسخگویی هستند.

 

وی بابیان اینکه در انتخابات 1400 شهرستان اسدآباد ۸۶ هزار واجد شرایط ۱۵۰۰رأی وجود دارد، گفت: از این تعداد هزار و 500 نفر رأی اولی هستند.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal