آخرین اخبار

18. مرداد 1400 - 21:30   |   کد مطلب: 39707
سعید کتابی خبرنگاران را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دانست و گفت: اینکه ادارات وظیفه دارند که از تلاش و زحمات خبرنگاران تقدیر کنند و این قدام باید با افتخار و از روی علاقه از سوی رؤسای ادارات انجام شود

به گزارش آوای سیدجمال، سعید کتابی، فرماندار شهرستان اسدآباد در نشستی به مناسبت روز خبرنگار با اهالی رسانه و فعالان مجازی این شهرستان، اظهار کرد: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند که ر توسعه شهرستان میتوانند نقش آفرین باشند.

 

وی با اشاره به جای خالی رسانه مکتوب در شهرستان اسدآباد گفت: انتقاد سازنده میتواند مدیران را در انجام وظایف آنان کمک کند البته ماهم ظرفیت شنیدن انتقاد را داریم، البته خبرنگاران باید باتوجه به تو‌ان آن اداره و منصفانه انتقاد کنند.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه ادارات وظیفه دارند که از تلاش و زحمات خبرنگاران تقدیر کنند و این قدام باید با افتخار و از روی علاقه از سوی رؤسای ادارات انجام شود، افزود: البته از طریق روابط عمومی فرمانداری به همه آنها اعلام شده است.

 

وی با اشاره به برگزاری انتخابات خوب در شهرستان بدون تنش و چالش، گفت: دولت قبل تمام شد، و امروز بحثمان دولت قبلی نیست و باید به دنبال کاربرای پیشرفت شهرستان باشیم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal