آخرین اخبار

24. شهريور 1400 - 12:30   |   کد مطلب: 40047
کیومرث سرمدی با اشاره به پیشنهاد 5 گزینه برای استانداری همدان از سوی نمایندگان مجلس استان، گفت: متأسفانه بسیاری از مدیران استانی تحرک لازم را برای خدمت ندارند و کارها کند پیش می‌رود، نیاز است هرچه زودتر این تغییر و تحولات مدیریتی صورت بگیرد.

کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به روند انتخاب استاندار در همدان، اظهار کرد: مجمع نمایندگان استان در دادن مشورت و اسامی افراد پیشنهادی جلساتی داشته که 5 نفر را در قالب فرم وزارت کشور اعلام شده است.

 

وی با بیان اینکه انتخاب استاندار از وظایف قانونی وزیر کشور است و نمایندگان می‌توانند نظر مشورتی خود را بدهند، گفت: ما منتظر هستیم که با بررسی گزینه های پیشنهادی نمایندگان استان و یا بعضا" گزینه‌هایی که خود دارند، استانداری برای استان انتخاب شود.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با تأکید بر تعیین هرچه سریعتر تکلیف انتخاب استانداری همدان، تصریح کرد: اگرچه هنوز زمان زیادی از پیشنهاد تعدادی افراد به عنوان استاندار از سوی مجمع نمایندگان مجلس استان نمی‌گذرد، اما انتظار می رود که هرچه زودتر این امر تعیین تکلیف شود.

 

وی گفت: متأسفانه مدتی است که بسیاری از مدیران استانی تحرک لازم را برای خدمت ندارند و کارها کند پیش می‌رود، بنابراین نیاز است هرچه زودتر این تغییر و تحولات مدیریتی صورت بگیرد.

 

سرمدی در خصوص انتخاب مدرس خیابانی، وزیر پیشین صنعت برای استانداری سیستان و بلوچستان و شایعه حقوق نجومی او، گفت: انتخاب استاندارانی که در روزمه کاری آن سرپرستی وزارت را داشتند، از یک دیدگاه کار مثبتی است چراکه می‌تواند در حل مشکلات کمک کند، اما باید حتما" به سوابق افراد و توانمندی و پیشینه آنها هم توجه شود.

 

وی ادامه داد: اینکه حقوق نجومی آقای خیابانی چقدر سندیت دارد، اطلاعی ندارم و ما هم در حد همان فضای مجازی شنیده‌ایم، اما اگر این موارد صحت داشته باشد، باید در دولت انقلابی آقای رئیسی انتظار مردم، انتخاب افرادی است که مقید به ضوابط و قوانین باشند و به نوعی درد مردم را درک کنند، لذا اگر یک مسئول حقوق نجومی داشته باشد، به نظر بنده این اشکال دارد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal