آخرین اخبار

18. مهر 1400 - 13:25   |   کد مطلب: 40265
سعید کتابی از واکسیناسیون 58 درصدی دانش اموزان در اسدآباد خبر داد و خواستار جدیت در این امر شد چراکه شرط حضور دانش آموزان در مدارس است.

به گزارش آوای سیدجمال، سعید کتابی، فرماندار شهرستان اسدآباد در ستاد کرونای این شهرستان، با اشاره به بازگشایی مدارس و تأکید بر حضوری بودن آموزش‌ دانش آموزان، خواستار جدیت در امر واکسیناسیون دانش آموزان شد و اظهار کرد: شرط حضور در مدرسه واکسینه شدن دانش آموزان و فرهنگیان است که باید همه اقدام کنند.

 

وی بااشاره به اینکه اسدآباد در وضعیت رنگ بندی نارنجی است و این مهم یعنی نباید عادی‌انگاری شود، افزود: باید با تداوم اقناع سازی جامعه در قطع گردش این ویروس کمک کنیم.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه ۵۸ درصد دانش آموزان  واکسینه شدند، گفت: معلمان در بستر شبکه شاد دانش اموزان و والدین را تشویق به تزریق واکسن کنند.

 

وی با طرح این سوال از اعضای ستاد کر ونا که کدامیک از فرزندان اعضای ستاد واکسن نزده ، ادامه داد: ما مسئولان اگر از خودمان شروع کنیم، مردم هم تشوبق می شوند.
کتابی با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی، تصریح کرد: دلیل اینکه نارنجی هستیم، در گردش بودن ویروس و مراجعه بیماران به بیمارستان است و همه کارکنان موظف به حضور در ادارات شدند.

 

وی گفت: در خصوص برگزاری مراسمات جشنواره، تجمعات تابع ستاد کرونا هستیم و  ارزشی ندارد که با برگزاری مراسمی جان مردم به خطر بیفتد.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه قانون اجازه برخورد با برگزارکنندگان مراسمات عروسی در منازل را نداده و تنها باید به آن هشدار داد، افزود: البته برگزاری مراسم عروسی در تالارها ممنوع است.

 

وی تأکید کرد: دانشکده علوم پزشکی به عنوان ضابط قضایی موظف است که در جایی که سلامت مردم به خطر می افتد، ورود کند.

 

کتابی با اشاره به اینکه هنوز محدودیت تردد برداشته نشده، از نیروی انتظامی خواست که در صورت مشاهده کاروانهای عروسی برخورد کند.

 

وی با تأکید بر اجرای واکسیناسیون خانه به خانه، گفت:  در امر مبارزه با کرونا، یک طرف قضییه مردم هستند و باید برای واکسیناسیون پای کار بیایند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal