آخرین اخبار

25. مهر 1400 - 13:50   |   کد مطلب: 40336
سعید کتابی ملاک تصمیم‌گیری در رفع محدودیت‌ها را بر اساس تصمیمات ستاد استانی و تغییر رنگ کرونا خواند و گفت: جلسه صنوف تالار و رستوران‌دارها با مسئولان علوم پزشکی توجیهی بوده ‌و باید برای بازگشایی در انتظار مصوبات ستاد کرونای استانی ‌و تغییر رنگ بمانیم.

به گزارش آوای سیدجمال، سعید کتابی، فرماندار شهرستان اسدآباد در ستاد پیشگیری از  کرونای این شهرستان اظهار کرد: در وضعیت نارنجی کرونا به سر می‌بریم و این نشان از گردش ویروس در اسدآباد دارد.

 

 

وی با بیان اینکه از هفته گذشته تاکنون شاهد کاهش بستری بیماران در بیمارستان نیستیم، گفت: این عدم کاهش آمار بیماران کرونایی نشان می‌دهد که باید از عادی انگاری جلوگیری شود.

 

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه۷۰ درصد جمعیت استان همدان از ماسک استفاده می‌کنند، گفت: واکسیناسیون کارکنان در برخی از ادارات به‌صورت 100 درصدی انجام‌شده اما در برخی ادارات هنوز مقاومت کارکنان برای واکسیناسیون وجود دارد که توجیه‌پذیر نیست.

 

 

وی در خصوص رفع برخی از محدودیت‌ها، گفت: ملاک تصمیم‌گیری ما در رفع محدودیت‌ها بر اساس تصمیمات ستاد استانی و تغییر رنگ کرونا است.

 

 

کتابی با اشاره به واکسیناسیون 70 رصدی دانش آموزان گفت: هدف ما باید پوشش ۱۰۰ درصد واکسیناسیون آنان باشد.

 

 

وی در خصوص جلسه که بین اصناف و مسئولان علوم پزشکی برگزارشده، گفت: این جلسه توجیهی برای متصدیان تالارها و رستوران‌ها بوده ‌ و باید برای بازگشایی در انتظار مصوبات ستاد کرونای استانی ‌و تغییر رنگ بمانیم.

 

 

فرماندار شهرستان اسدآباد ارائه کارت واکسیناسیون دانش‌آموزان، شاغلین در آموزش‌وپرورش، اصناف، شهرداری، حوزه علمیه، هیأت ورزشی، بهزیستی، کمیته امداد، سازمان بازنشستگی از اول آبان ماه الزامی دانست.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal