آخرین اخبار

29. مهر 1400 - 11:39   |   کد مطلب: 40370
محمود فیروزبخت با اشاره به فعالیت مجدد شرکت تعاونی کود شیمیایی و بذر شهر آجین، گفت: هم‌اکنون ۷۵ تن کود شیمیایی برای توزیع به قیمت مصوب به این تعاونی تخصیص داده‌شده است.

محمود فیروزبخت، بخشدار پیرسلمان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به راه‌اندازی مجدد شرکت تعاونی توزیع بذر و کود شیمیایی، اظهار کرد: پس از پیگیری‌های فراوان بعد از سال‌ها مجدداً توزیع کود شیمایی و بذر در تعاونی شهر آجین در راستای تسهیل در خدمات‌رسانی به کشاورزان در شهر آجین انجام می‌پذیرد.

 

وی بابیان اینکه به دلایل مشکلات اداری شرکت تعاونی شهر آجین سال‌ها تعطیل و کشاورزان مجبور بودند برای دریافت سهمیه کود و بذر به تعاونی‌های دیگر و شهر اسدآباد مراجعه کنند، افزود: با همکاری همه‌جانبه مدیریت اداره تعاون روستایی، مدیرعامل شرکت تعاونی، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد و مدیرعامل و اعضا هیأت مدیره تعاونی و معتمدین شهر آجین مجدداً شرکت تعاونی شهر آجین فعال شد.

 

بخشدار پیرسلمان اسدآباد با قدردانی از تلاش فرماندار و نماینده مجلس در راه‌اندازی فعالیت دوباره شرکت تعاونی آجین و تسهیل در خدمات‌رسانی به کشاورزان بخش پیرسلمان، یادآور شد: با مساعدت‌های اعضا شورای شهر و شهردار آجین انبار مخروبه این شرکت بازسازی و هم‌اکنون ۷۵ تن کود شیمیایی برای توزیع به قیمت مصوب به این تعاونی تخصیص داده‌شده است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal