آخرین اخبار

5. آبان 1400 - 9:01   |   کد مطلب: 40422
کیومرث سرمدی با اشاره به عدم وجود اسم اسدآباد در لیست ثبت نم طرح ملی مسکن، گفت: راه و شهرسازی به دلیل نداشتن زمین در تملک خود اقدام به ثبت نام اسدآباد در سامانه نکرده که این مشکل را از طریق استان و تهران پیگیری کردیم و بزودی نام این شهرستان در لیست قرار خواهد گرفت، جای نگرانی نیست.

کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  آوای سیدجمال،  موضوع مسکن را معضل و مشکل بزرگ در جامعه خواند و اظهار کرد: مردم چه در خرید مسکن و چه به صورت استیجاری برای تأمین هزینه با مشکل مواجه‌اند که باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

وی با بیان اینکه دولت در راستای حل مشکل مسکن برنامه نهضت ملی مسکن را دنبال می‌کند، گفت: هم اکنون هم ثبت نام مسکن در سامانه برای برخی از شهرها در حال انجام است.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در برخی از شهرهای استان همدان مانند ملایر، همدان، تویسرکان و اسدآباد به دلیل عدم وجود زمین در تملک راه و شهرسازی برای ارائه زمین این طرح در این مرحله اسامی این شهرها در سامانه نیست.

 

وی افزود: البته پیگیری های از استان و مجموعه تهران انجام دادیم که اسم اسدآباد هم در لیست ثبت نام طرح ملی مسکن قرار بگیرد تا راه و شهرسازی برای تأمین زمین اقدام کنند.
سرمدی با ابزار امیدواری که این مشکل قابل حل و جای نگرانی نیست، افزود: در آینده نزدیک این اقدام انجام می‌گیرد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal