آخرین اخبار

5. آبان 1400 - 11:18   |   کد مطلب: 40424
محمود فیروزبخت با بیان اینکه 75.5 درصد مردم بخش پیرسلمان در برابر کرونا واکسینه شدند، گفت: در راستای خدمات‌رسانی و تسریع در رسیدگی به امور بیماران و مراجعین بعداز پیگیری های زیادی یک پرستار خانم در درمانگاه شبانه روزی شهر آجین مستقر شد.

محمود فیروزبخت، بخشدار پیرسلمان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار  آوای سیدجمال با اشاره به واکسیناسیون 75.5 درصدی مردم این بخش، اظهار کرد: به همت معاونت بهداشتی علوم پزشکی و با برنامه ریزی مدون و اجرای طرح خانه به خانه 75.5  درصد از جامع هدف روستاهای بخش پیرسلمان و شهر آجین دز اول واکسن پیشگیری از بیماری کرونا را دریافت و واکسینه شدند.

 

وی تصریح کرد: اجرای طرح واکسیناسیون با همکاری بی وقفه پایگاه شهید بروجردی بخش، شهرداری آجین، بهورزان خانه بهداشت، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها ، مبلغین و جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد در سطح شهر آجین و روستاهای بخش پیرسلمان انجام گرفته است .

 

وی از استقرار پرستار خانم در درمانگاه شبانه روزی شهر آجین خبر داد و گفت: این امر بعداز سالها پیگیری در راستای خدمات‌رسانی و تسریع در رسیدگی به امور بیماران و مراجعین به درمانگاه شبانه روزی شهر آجین انجام شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal