آخرین اخبار

7. دى 1400 - 11:04   |   کد مطلب: 40996
حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی با بیان اینکه حاج قاسم به تمام معنا سرباز مکتب امام خمینی(ره) و شخصیتی صاف و صادق بود، گفت: او آنچه را برای پیشبرد اهداف انقلاب و مقاومت به زبان می آورد، همان چیزی بود که از دل بر می‌آمد و دو رنگی در آن نبود و همین رمز موفقیت، رشد و ماندگاری نام و خاطرش در بین مردم است.

حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به اینکه برای شناخت شهید حاج قاسم سلیمانی باید حالا حالاها روی شخصیت، رفتار، کردار، نوع عملکرد، سبک و سیاق او با دولتها و مردم تفکر و اندیشه کرد، گفت: حرف حاج قاسم گاهی اوقات از حرف دولت‌ها هم پیشی می‌گرفت و دشمن هم این را دانسته بود که نقشه توطئه ترور او را طراحی کرده و او را از ما گرفت.

 

گاهی اوقات حرف حاج قاسم از دولتها هم پیشی می‌گرفت
وی در خصوص احساس خود در لحظه شنیدن خبر شهادت سردار سلیمانی، گفت: وقتی خبر شهادتش را شنیدم، باور نمی‌کردم و دوست داشتم که این خبر به سرعت تکذیب شود اما حقیقت آن بود که با تکرار این خبر در تلویزیون باورمان شد که سردار را از دست داده‌ایم.

 

خبر شهادت سردار نه تنها ما بلکه دنیا را بهت زده کرد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد ادامه داد: البته این حس و حال در شنیدن خبر شهادت شهید سلیمانی تنها برای امثال من و ما نبود بلکه کل دنیا بهت زده از این خبر شده بود و تا مدتها این خبر جزء اخبار مهم و بلد جهان شد.

 

 

وی با بیان اینکه خبر شهادت سردار هضم و درک و تحملش سخت و سنگین بود، افزود: همانطور که می گویند شهدا زنده اند و این به این معناست که تأثیرگذار باشند، اثر شهادت حاج قاسم در پیشبرد اهداف انقلاب و محور مقاومت کم از زمان حضورش نبود و امروز با وجود آزادگان، فرهنگیان و بسیجیان این مهم با نابودی غده سرطانی اسرائیل و مهیا شدن جهان برای پذیرش حضرت حجت(عج) به ثمر خواهد نشست.

 

حاج قاسم صاف و صادق بود/آنچه بر زبان داشت از دل می آمد
حجت‌الاسلام رستمی با بیان اینکه حاج قاسم یک شخصیت صاف و صادق به تمام معنا بود، افزود: یعنی آنچه برای پیشبرد اهداف انقلاب و مقاومت به زبان می آورد، همان چیزی بود که از دل بر می‌آمد و دو رنگی در آن نبود، قطعا" شخصی که اینقدر صاف و صادق با مردم حرف می‌زدند و حتی با دولت‌ها با نگاه دیپلماتیک سخن نگفت که احساس کنند آنچه در بیان هست چیزی غیر از در نیت است، بنابراین حرف او را هم راحت می‌پذیرفتند و با او را همراه بودند و می‌فهمیدند و  قبول داشتند.

 

وی یادآور شد: به نظر بنده رشد و پیشرفت حاج قاسم در همراهی دیگران با او در صداقتی بود که در گفتار، رفتار و کردار او می‌دیدند و همین باعث می‌شد صادقانه با او در میدان مقاومت و حرکت می‌گذاشتند.

 

هنر حاج قاسم بود که شهدای مدافعان حرم همرنگ و یکدل با او بودند
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: شهدای مدافعان حرم با شهید سلیمانی به دلیل حب و علاقه ای که از طریق ارتباط قلبی و عاطفی بین آن‌ها برقرار ‌شده بود، همدل و همراه و یکرنگ بودند و این هنر حاج قاسم بود.

 

وی یادآور شد: حاج قاسم به تمام معنا سرباز مکتب امام خمینی(ره) بود و به خاطر صداقتش در حرف و عمل اهدافش پیش می‌رفت.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal