آخرین اخبار

10. فروردين 1401 - 9:40   |   کد مطلب: 41811
حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی با بیان اینکه آنچه حرکت دشمن را خنثی می‌کند امید افزایی است که می‌توان گفت فرهنگ انتظار و انتظار موعود آن را به بهترین شکل ایجاد کرد و افراد را برای فراهم ساختن مقدمات ظهور به تکاپو و حرکت در آورد، گفت: اگر در ما امید و حرکت بود مثل آب جاری حیات و تازگی و زندگی خواهیم داشت و در مسیر خود زندگی خواهیم بخشید اما اگر نا امید و بی حرکت بودیم مثل مرداب نه زندگی خواهیم بخشید و نه زندگی و تازگی خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با بیان اینکه همه فعالیتهای یک فرد و جامعه بر اساس امید است؛ گفت: این امید به محصول است که باعث می‌شود کشاورز بکارد، با امید به آینده است که دانشجو درس می‌خواند و همین امیدها است که افراد را به تکاپو و تلاش و حرکت در می آورند و در جامعه تحول می آفریند.

 

وی با بیان اینکه همانطور که امید باعث حرکت و تحول است نا امیدی باعث رکود و نخوت است که باعث نابودی فرد و یا جامعه می‌شود، افزود:طبق آنچه بیان شد، متوجه علت تبلیغ و ترویج نا امیدی توسط دشمن از طریق پیام رسان ها و ابزارهای رسانه ای می‌شویم و مشخص می‌شود دشمن تلاش دارد افراد جامعه را از راه نا امید کردن به یاس و بی تحرکی و کسالت و افسردگی وادار کند تا با این بی‌تحرکی جامعه مثل مرداب به سمت نابودی بی نشاطی برود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد ادامه داد: اما آنچه حرکت دشمن را خنثی می‌کند امید افزایی است که می‌توان گفت فرهنگ انتظار و انتظار موعود آن را به بهترین شکل ایجاد کرده و افراد را برای فراهم ساختن مقدمات ظهور به تکاپو و حرکت در می آورد و با امید به منجی نجات بخش است که انسان تسلیم شرایط نمی‌گردد و خود را در حصار و بن‌بست مشکلات نمی‌بیند.

 

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران هم بر اساس همین تفکر انتظار ایجاد شد و آغاز حرکت اجتماعی به سوی تحقق جامعه آرمانی و مهدوی بود که در گام اول انقلاب سیاسی صورت پذیرفت و پیشرفت‌های بسیار خوبی شکل گرفت.

 

حجت الاسلام رستمی گفت: گام دوم نیز در جهت نزدیکتر شدن به تمدن نوین اسلامی ابتدا با برقراری دولت اسلامی و سپس تمدن اسلامی پیش خواهد رفت تا مقدمات ظهور فراهم و پرچم انقلاب اسلامی ایران به دستان مبارک صاحب الزمان تقدیم شود.

 

وی با تأکید کرد: اگر در ما امید و حرکت بود مثل آب جاری حیات و تازگی و زندگی خواهیم داشت و در مسیر خود زندگی خواهیم بخشید اما اگر نا امید و بی حرکت بودیم مثل مرداب نه زندگی خواهیم بخشید و نه زندگی و تازگی خواهیم داشت . به امید تازه شدن‌ها و گسترش حیات طیبه او خواهد آمد.
انتهای پیام/ن
 
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal