آخرین اخبار

9. ارديبهشت 1401 - 9:20   |   کد مطلب: 42080
حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی مجموعه خدمات حاج قاسم به امت‌ها و ملت‌ها گویای اوج نگاه آرمانی برخاسته از پرورش در مکتب امام(ره) و هدایت‌های مقام معظم رهبری است، گفت: این مکتب و هدایت زمینه ساز تحقق تمدن نوین اسلامی در جهان و قطعا" یکی از آثار آن نیز آزادی قبله اول مسلمین جهان از جمله فلسطین خواهد بود.

حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، شهید حاج قاسم سلیمانی یک انقلابی در تراز جمهوری اسلامی و اسلام ناب خواند و اظهار کرد: مجموعه خدمات حاج قاسم به امت ها و ملت ها از جمله سنی و شیعه و ایزدی و مسیحی و کرد و لر و ترک و فارس و عرب و عجم سیاه و سفید گویای اوج اندیشه و نگاه آرمانی برخاسته از پرورش در مکتب امام(ره) و هدایت‌های مقام معظم رهبری بود که ان شاءالله زمینه ساز تحقق تمدن نوین اسلامی در جهان و قطعا" یکی از آثار آن نیز آزادی قبله اول مسلمین جهان از جمله فلسطین خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه حاج قاسم با رشادت‌ها و ایثار و از خود گذشتگی های برای نجات جان و مال و ناموس ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان، سنی و شیعه عراق و سوریه و فلسطین به مسلمانان و جهانیان ثابت کرد که آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و امام(ره) صرفا یک آرزو و یا یک شعار نیست، گفت: یک شیعه و دانش آموخته مکتب امام آماده است حتی جان خود را برای نجات ناموس اهل تسنن فدا کند و این همان فرهنگ تقریب مذاهب اسلامی مد نظر امام راحل بوده و در ایران اسلامی بنیان گرفت.

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: امروز شاهد دستاوردهای مکتب حاج قاسم در یمن و فلسطین و سوریه و بحرین و لبنان و عراق و ... هستیم و ان شاءالله امیدواریم ادامه این مبارزات و مقاومت‌ها و مجاهدت‌ها به ظهور حضرت حجت(عج) ختم شود.

 

وی با تأکید بر حضور راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: از آنجا که به بیان احادیث ائمه معصومین(ع) بی تفاوتی نسبت به ظلم و ستم به مظلومان از مسلمانی بدور معرفی شده وظیفه دینی و عرفی و انسانی ما حضور حداکثری و دشمن شکن در روز قدس است که بیانگر اوج ایمان و احساسات ظلم ستیزانه و نوع دوستانه مردم آزاده و مسلمان ایران اسلامی است.

 

 

حجت‌الاسلام رستمی گفت: این حضور محدود به ایران نیز نبوده و بلکه تمام آزادگان جهان به این راه ایمان دارند و پیام تاریخی حضرت امام خمینی ره  را گرفته و تا تحقق آن پیش خواند برد.

 

 

وی یادآور شد: همین رویکرد باعث قوت قلب مبارزان فلسطین و محور مقاومت در جهان و در آینده نزدیک موجب پیروزی خون بر شمشیر و سنگ بر تفنگ خواهد شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal