آخرین اخبار

20. آبان 1402 - 10:22   |   کد مطلب: 46578
فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به ثبت‌نام 53 نفر داوطلب در حوزه انتخابیه این شهرستان برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: از این تعداد 52 داوطلب مجلس در هیئت اجرایی تأیید صلاحیت و یک نفر رد صلاحیت شد.

حسین‌علی شرکائی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، با اشاره به روند انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه این شهرستان، گفت: روز گذشته بررسی و ابلاغ نتایج صلاحیت داوطلبان در هیئت اجرایی به اتمام رسید که در این مرحله صلاحیت 53 داوطلب ثبت‌نامی در حوزه انتخابیه این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه در سطح شهرستان اسدآباد 53 نفر داوطلب ثبت‌نام خود را قطعی کرده بودند، افزود: از این تعداد یک نفر ردصلاحیت و 52 نفر تأیید صلاحیت خود را از هیئت اجرایی شهرستان دریافت کردند که به آنان ابلاغ می‌شود.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد تصریح کرد: افراد ردصلاحیت شده می‌توانند تا 24 آبان اعتراض خود را اعلام کنند و از آن به بعد هیئت نظارت شورای نگهبان اقدام به تأیید و یا ردصلاحیت افراد می‌کند.

 

وی با اشاره به روز شمار انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و  ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری، گفت: جلسات ستاد انتخابات در این حوزه انتخابیه به موقع و مرتب تشکیل و براساس روزشمار پیش می‌رویم و سعی کرده‌ایم از روز شمار هم جلوتر باشیم.

 

داوطلبان می‌توانند به مدت ۴ روز از تاریخ ۲۱ آبان لغایت ۲۴ آبان تنها از طریق مراجعه به نشانی الکترونیکی keshvar.moi.ir با دسترسی به میز خدمت شورای نگهبان اعتراض خود را بصورت مستدل ثبت کنند.

 

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

 

شهرستان اسدآباد به عنوان یکی از شهرستان‌های استان همدان و پیشرو در مشارکت انتخاباتی دارای یک نماینده مجلس در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی خواهد بود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal