آخرین اخبار

6. آذر 1402 - 13:30   |   کد مطلب: 46737
امام جمعه شهرستان اسدآباد یادمان شهیدان گمنام را خیمه‌های فاطمی خواند و گفت: جانمایی مکان تدفین و یادمان شهید گمنام در شهر پالیز مناسب نیست و باید در مکانی باشد که شهر را تحت تأثیر خود قرار دهد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان اسدآباد که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، یادمان شهیدان گمنام را خیمه‌های فاطمی خواند و گفت: باتوجه به اینکه حضرت فاطمه(س) حرم و بارگاهی ندارد و مزارش نامشخص است، شهیدان گمنام هم نام‌شان گمنام است، بنابراین یک ارتباطی خاصی بین آنان با حضرت زهرا(س) هست.

وی خاطرنشان کرد: سعادتی است با تدفین شهید گمنام و برپایی یادمانی برای او در شهر خادم شهید باشیم.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد افزود: به نظر می‌رسد جانمایی که برای تدفین و یادمان شهید گمنام در شهر پالیز شده، مناسب نیست و در خصوص جانمای دیگر هم باید معارضین را تعیین تکلیف کرد.

وی افزود: اگر در شهر پالیز در مکانی که قرار است پارک احداث شود، نظر معارضین جلب و آن را تملک شود، می‌تواند مکان مناسبی برای تدفین شهید گمنام باشد و مثل ماه بدرخشد.
حجت‌الاسلام موحدی تأکید کرد: یادمان شهدا باید در مکانی باشد که شهر را تحت تأثیر خود قرار دهد و به عنوان چشم‌انداز آن شهر باشد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal