آخرین اخبار

4. بهمن 1402 - 8:16   |   کد مطلب: 47138
امام جمعه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه آدم‌های وحشی مانند داعش و صهیونیست آدم‌خوار هیچ سنخیتی با حضرت علی(ع) ندارند و نمی‌توانند داشته باشند، گفت: آنان فقط می‌توانند با علی(ع) دشمنی کنند چرا که مولای متقیان نور تمام و صهیونیست ظلمات تمام هستند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی شامگاه دیشب در مراسم جشن ولادت حضرت علی(ع) که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد برگزار شد، با تبریک این فرخنده روز، اظهار کرد: حضرت علی(ع)، امام اول شیعیان نه اینکه ما بخواهیم ایشان را بزرگ کنیم، چرا که بسیار بزرگ هست و هر کسی  او را می‌ستاید، حتی مسیحی اروپایی طبق تحقیقاتش فضائل حضرت علی(ع) را می‌شمارد و می‌گوید ما که به این شخصیت نمی‌رسیم و تنها می‌توانیم این اسطوره را دوست بداریم و عشق بورزیم.

وی با تأکید بر اینکه شیعه باید به خود افتخار کند چرا که شخصیت‌هایی چون حضرت علی(ع) دارد، افزود: امروز هر محققی درباره این چنین شخصیت‌هایی تحقیق می‌کند، به عظمت آنان افتخار می‌کند.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد به عدالت حضرت علی(ع) اشاره کرد و گفت: امروز صاحب‌نظران لبنانی و غیر لبنانی، عرب و غیر عرب، آسیایی و غیر آسایی اغراق به عظمت حضرت ابی‌ابن ابیطالب(ع) می‌کند.

 

وی ادامه داد: آدم‌های وحشی مانند داعش و صهیونیست آدم‌خوار هیچ سنخیتی با حضرت علی(ع) ندارند و نمی‌تواند داشته باشند و فقط می‌توانند با علی(ع) دشمنی کنند چرا که مولای متقیان نورتمام و صهیونیست ظلمات تمام است.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع) که فرمود: «بنده دیگری نباش، چرا که خدا تو را حر آفریده است»، افزود: انسان همانند حر آزاد است و فقط باید بنده خدا باشد، البته انسان یا بنده خدا یا بنده شیطان است که خوشا به سعادت کسانی که بنده خدا هستند نه شیطان.

 

وی اذعان کرد: اگر بنده خدا باشید، امام و پیشوای‌تان شخصیت بی‌نظیری مانند حضرت علی(ع) است که در علم، ایمان شجاعت و اخلاق سرآمد بود، امروز هم مقام معظم رهبری نه تنها مورد تمجید ایرانیان بلکه مورد تمجید اهل تحقیق عالم از ژاپن گرفته تا اروپا و آمریکا است.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه سرباز رهبری شهید سلیمانی می‌شود که به عظمتش دنیا اغراق می‌کند و به قدر تشییع جنازه او پرشور است که همه عالم انگشت حیرت به دهان می‌گیرند، تأکید کرد: امید است که همه ما با الهام از حضرت امیرالمؤمنین(ع) راه سعادت را پیش بگیریم.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی با اشاره به آغاز مراسم اعتکاف در برخی از مساجد شهرستان از فردا شب، از مردم خواست که از این یک فرصت ناب طلایی استفاده و میهمانی خدا و خلوت با او را تجربه کنند.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal