آخرین اخبار

11. بهمن 1402 - 12:15   |   کد مطلب: 47200
امام جمعه شهرستان اسدآباد:
مدیران جو انتخابات را پرشور کنند
امام جمعه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه انتخابات یک فرصت است که مردم حضورشان پرشورتر و یک قدم جلوتر بروند، گفت: مدیران کمک کنند که جو انتخابات جوی سالم، پرشور و با مشارکت بالا و رعایت چارچوب قانونی باشد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی پیش از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان اسدآباد که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: الان بهار اطلاع‌رسانی است و مدیران ادارات باید طوری دستاوردها و خدمات نظام و دولت را گزارش و اطلاع‌رسانی کنند که چشمگیر باشد.

وی تأکید کرد: حرف خوب را خوب باید گفت و کار خوب هم باید خوب گزارش شود تا در اذهان عموم باقی ماند.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد در بخش دیگری از سخنانش به پیش‌رو بودن انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: انتخابات یک فرصت است که مردم یک قدم جلوتر بروند، حضورشان پرشورتر و رقابت جوانمردانه‌تر باشد.

 

وی خطاب به مدیران ادارات گفت: هر جا تخریب دیدید، هشدار دهید که کار درستی نیست،؛ امر به معروف و تذکر کنید و از انتخابات صیانت کنید.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی با بیان اینکه تبلیغات خانگی شور انتخابات است و تنور داغ است، افزود: مدیران کمک کنند که جو انتخابات جوی سالم، پرشور و با مشارکت بالا و رعایت چارچوب قانونی باشد.

 

وی با بیان اینکه هر فردی در انتخاب خود در انتخابات آزاد است، افزود: مجلس عصاره نظام است و اینکه چه کسی را به مجلس بفرستیم، بسیار مهم است، باید بررسی کنیم و رأی بدهیم و خوب انتخاب کنیم.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد افزود: اگر کارمندی برای حضور در پای صندوق رأی مردد است، رئیس آن اداره باید ورود و او را توجیه کند چراکه وظیفه آنان است.

 

وی با اشاره به قرار گرفتن در استانه بزرگذاشت سیدجمال‌الدین اسدآبادی از مدیران خواست به هر طریقی در معرفی و شناساندن این شخصیت به جامعه اقدام کنند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal