آخرین اخبار

15. اسفند 1392 - 13:17   |   کد مطلب: 21903

فرماندار اسدآباد از بدهی 30 میلیارد ریالی مشترکان به اداره برق اسدآباد خبر داد.برق

به گزارش اوای سید جمال؛ حمزه عبدکوند در نشست با مدیرعامل توزیع برق استان، اظهار کرد: مردم با پرداخت به موقع مطالبات ادارات خدمات رسان نیاز به تبلیغات و فرهنگ‌سازی دارد که مسئولان باید بیشتر نسبت به این مهم اقدام کنند که در این زمینه نیز کمیته‌ای برای دریافت مطالبات تشکیل شده است.

وی اداره برق شهرستان اسدآباد را یکی از منظم‌ترین ادارات خواند و اظهار داشت: شاید برخی مواقع انتظارات و مطالبات ما از اداره برق بیشتر باشد، اما انصافاً نیروهای اداره برق به صورت شبانه‌روز پای کار بودند.

وی با اشاره به اینکه خدمات دولت در امر برق‌رسانی قابل‌مقایسه با قبل از انقلاب نیست، خاطرنشان کرد: امروز همه روستاهای شهرستان از نعمت برق برخوردار هستند و این مهم یکی از دستارودهای انقلاب به شمار می‌رود.

فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه اداره برق شهرستان در زمینه برق‌رسانی به مسکن‌های مهر به خوبی عمل کردند، تصریح کرد: وضعیت مطلوبی که امروز در امر برق‌رسانی به این مسکن‌ها شاهد هستیم حاصل تلاش‌های مسئولان اداره برق است.

این مسئول در خصوص سرقت‌های کابل‌های برق در گذشته در شهرستان گفت: امروز با ارائه و اجرای طرح کابل‌های خودنگهدار که به عنوان یکی از راهکارهای پیشگیری است، امیدواریم در عمل در ممانعت از سرقت کابل‌های برق‌کار مثبتی انجام شود.

عبدکوند با بیان اینکه شبکه برق‌رسانی  شهرستان وضعیت خوبی دارد، افزود: با وجود این وضعیت مطلوب انتظار می‌رود در صورتی که شبکه‌ای نیاز به اصلاح دارد، در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه احداث ساختمان اداره برق در شهر آجین کار مثبتی است، مطرح کرد: در این بخش 30 روستا زیر پوشش است که امیدواریم با احداث  ساختمان اداری خدمات بهتر و به موقعی را به مشترکان داشته باشیم.

وی از توزیع یک‌هزار لامپ کم‌مصرف در بین روستائیان را اقدام فرهنگی در راستای فرهنگ‌سازی برای صرفه‌جویی دانست و گفت: در سطح شهرستان 10 کیلومتر کابل خودنگهدار اجرا شده است.

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal