آخرین اخبار

1. دى 1399 - 12:59   |   کد مطلب: 37722
اختلال در شبکه‌های تلویزیون در شهرستان اسدآباد در زمان بارش نزولات آسمانی، از مطالبات به حق مردم است که انتظار پاسخگویی مسئولان می رود.

به گزارش آوای سیدجمال، چند سالی است که در بسیاری از نقاط شهرستان اسدآباد از جمله شهر و روستاها شبکه‌های تلویزیونی در هنگام بارش نزولات آسمانی مختل و مردم را آزرده خاطر کرده است.

 

این مهم یکی از مطالبات مردم است که بارها از این رسانه مطالبه گری شده اما علی رغم رسانه ای شدن مکرر آن، هنوز  مسئولان توجهی به آن ندارد.

 

در شرایط ویژه کرونایی که  انتظار مسئولان از مردم برای در خانه ماندن بیشتر است اما جالب است که ارائه خدمات تلویزیونی در شبهای بارانی و برفی به خوبی ارائه نمی شود.

 

یکی از شهروندان اسدآباد در پیامی به شبکه اجتماعی این رسانه، همین موضوع را مطرح کرده است:

 

"با سلام  خدا قوت، تامین صدا و سیما یکی از حقوقی اساسی شهروندان محسوب می‌شود که مدت‌هاست کیفیت خوبی ندارد والان با توجه نیاز بیشتر به این رسانه‌ها متاسفانه بیشتر اوقات با قطعی همراه است لطفا پیگیری نمایید."

 

این رسانه بر اساس رسالت خطیر خود در مطالبه گری مطالبات شهروندان، این مطالبه مردمی را با سعید کتابی، سرپرست فرمانداری اسدآباد مطرح کرد که وی در این زمینه فرصتی را برای پیگیری موضوع مغتنم دانست، بنابراین تا پاسخگویی این مسئول منتظر پاسخ می مانیم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal