آخرین اخبار

1. مرداد 1400 - 18:04   |   کد مطلب: 39554
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گفت: از دستآوردهای نهاد نمازجمعه و برگزاری این فریضه بزرگ در ایجاد وحدت و حمایت و پشتیبانی از نظام اسلامی و آرمانهای ارزشمند امام راحل و شهدای والامقام می توان نام برد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد، عصاره زحمات همه انبیای الهی و رسالت آنها را ولایت حضرت علی(ع) بیان کرد و اظهار کرد: طبق نظر جمع کثیری از علما و مفسرین اهل سنت ۳۰۰ آیه در قرآن کریم در فضیلت و مقام حضرت علی(ع)  آمده که یکی از آن آیات آیه ۵۵ سوره مائده است که خداوند بخشش انگشتر حضرت امیرالمومنین را در حال رکوع قبول فرمود و از او به عنوان ولی مومنین یادکرد.

 

 

وی با قرار گرفتن در آستانه عید غدیر و عرض تبریک ، از همگان خواست برای احیای غدیر و فرهنگ سازی غدیر تلاش مجاهدانه کنند.

 

 

امام جمعه اسدآباد باشاره به برگزاری جشن غدیر در میدان غدیر ، تأکید کرد:  مردم با حفظ پروتکلهای بهداشتی در مراسمات و جشن‌ها شرکت کنند.

 

 

وی بااشاره به قرار گرفتن در آستانه ۵ مرداد، روز نماز جمعه  ، تصریح کرد: از دستآوردهای نهاد نمازجمعه و برگزاری این فریضه بزرگ  در ایجاد وحدت و حمایت و پشتیبانی از نظام اسلامی و آرمانهای ارزشمند امام راحل و شهدای والامقام نام برد.

 

 

وی با تأکید بر حضور پررنگ مردم و مسئولان در نمازجمعه و قدرشناسی از این نهاد گرانقدر،  یاد و خاطره ائمه جمعه متوفی بخصوص حجج اسلام حمزه ای و زادسرجیرفتی و شهدای محراب ومرحومان ستاد نماز جمعه گرامی داشت.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal