آخرین اخبار

15. ارديبهشت 1398 - 13:37   |   کد مطلب: 32468
دهیار روستای پیرملو شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه عشایر از 10 اردیبهشت در سطح مزارع کشاورزی این روستا مستقر شده اند، گفت: متأسفانه مسئولان شهرستان به یک سال زحمت کشاورز بی توجه اند و برای حل این مشکل به دادشان نمی رسند.

به گزارش آوای سیدجمال، جهانگیر خاوری در گفت‌وگو با خبرنگار نافع؛ با گلایه مندی از مسولان شهرستان اسدآباد در خصوص عدم توجه به وجود عشایر در سطح مزارع روستای پیرملو، اظهار کرد: متأسفانه ده سال است که با وجود عشایر در سطح مزارع مان با مشکل مواجه هستیم و هیچ مسئولی کمکی برای حل مشکل ما ندارد.

 

وی با بیان اینکه اسفندماه سال گذشته فرماندار شهرستان طی جلسه ای به امور عشایر و منابع طبیعی دستور دادند که از ۱۵ اردیبهشت عشایر وارد شهرستان شوند اما نه تنها توجه نکردند بلکه از دهم وارد زمینهای کشاورزی این روستا شده و تمام محصولات کشاورزی ما را از بین بردند.

 

دهیار روستای پیرملو شهرستان اسدآباد گفت: در حال حاضرعشایر با 40 چادر و بیش از 5 هزار رأس دام در زمینه های کشاورزی روستای پیرملو مستقر شده اند که برخی ازآن بدون مجوز چراگاه هم هستند.

 

وی در پی اعتراض این مسئله به دستگاه مناسبع طبیعی، آنها می‌گویند که اگر در زمین کشاورزی استقرار یابند به ما ربطی ندارد،

 

خاوری با بیان اینکه در حال حاضر 5 روز است که این عشایر در زمینهای پیرملو استقرار یافتند، گفت: میخواهیم به استانداری برویم شاید استاندار مشکلمان را حل کند چرا که نه محیط زیست ، نه منابع طبیعی نه فرماندار و هیچ کسی به دادمان نمیرسد.

 

وی گفت: قرار بوده است که این عشایر در محل های که تعیین شده استقرار یابند اما متأسفانه در زمینی که کشاورز بیچاره یک سال زحمت آن را کشیده است، مستقر شده اند.

 

روستای پیرملو با 90 خانوار و 350 نفر جمعیت در 18 کیلومتری مرکز شهر اسدآباد قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal