آخرین اخبار

28. ارديبهشت 1400 - 11:11   |   کد مطلب: 38969
کیومرث سرمدی از اخذ مجوز کمیسیون ماده 23 برای احداث بیمارستان 128 تختخوابی در بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) اسدآباد، گفت: در خصوص انتقال سند ملکی بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) از هلال‌احمر به دانشکده علوم پزشکی سندی را یافتند که نشان می‌دهد این زمین به دانشکده واگذار شده و در اختیار دانشکده است.

کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به اخذ مجوز کمیسیون ماده ۲۳ بیمارستان اميرالمؤمنين(ع) و احداث پروژه بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی در این بیمارستان، اظهار کرد: شهرستان اسدآباد باوجود بیش از 110 هزار نفر جمعیت و قرار گرفتن در مسیر چندین استان نیاز به یک بیمارستان دیگر دارد چراکه یک بیمارستان پاسخگوی مردم نیست.

 

وی با اشاره به اینکه احداث پروژه بیمارستان 128 تختخوابی امیرالمؤمنین(ع) از سال‌های گذشته مطرح بود، افزود: البته این پروژه به دلیل نبود مجوز گروه ماده 23 از گرفتن ردیف و دادن اعتبار مشکل داشت.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما قبل از تنظیم بودجه سال1400 این موضوع را پیگیری کردیم و با تعاملاتی که در استان و تهران بود، خوشبختانه این مجوز صادر شده و امسال در ردیف بودجه 1400 قرار گرفته است.

 

وی با بیان اینکه مبلغی برای احداث این پروژه گذاشته شده، گفت: علاوه بر آن در نشستی که با مسئولان استان داشتیم مبلغ 5 میلیارد تومان دیگر به عملیاتی کردن این امر اختصاص دادند که درمجموع با 10 میلیارد تومان اعتبار اولیه این امر شروع خواهد شد.

 

سرمدی در خصوص انتقال سند ملکی بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) از هلال‌احمر به دانشکده علوم پزشکی نیز، گفت: مسئولان دانشکده علوم پزشکی و امور املاک این دانشکده قبل از پیگیری ما در خصوص کمیسیون ماده 23 برای اخذ مجوز احداث بیمارستان 128 تختخوابی، سندی را یافتند که نشان می‌دهد این زمین به دانشکده واگذار شده یعنی ازنظر سند مالکیت دیگر مشکلی ندارد و در اختیار دانشکده است.

 

وی در خصوص زمان بهره‌برداری احداث بیمارستان 128 تختخوابی امیرالمؤمنین(ع) گفت: اعتبارات اولیه این پروژه اختصاص داده‌شده اما اینکه بازه زمانی بهره‌برداری آن چه زمانی باشد، باید منتظر عملیاتی شدن آن باشیم تا بتوانیم زمان قطعی آن را بگوییم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal